וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "בחירת הקהל בי לשחקן השנה שונתה על ידי הוועדה"

הכוכב הישראלי פרסם פוסט כעוס באינסטגרם: "כיבדתי את משרד הספורט והם לא כיבדו אותי. אין לי מושג למה הבחירה שונתה. שנה מלאה בריגושים והישגים שמסתיימת בהחלטה פוליטית מנותקת"

צילום מסך

בווידיאו: זהבי כובש שלושער במדי גוואנגז'ו

הספורט הישראלי חגג הערב (שלישי) את סיומה של שנת 2016, בטקס מפואר בתיאטרון "הבימה", בו נבחרו מצטייני השנה של הוועד האולימפי, כן כדורגלן וכדורסלן השנה. אליניב ברדה, שזכה כקפטן באליפות היסטורית עם הפועל באר שבע, זכה לכבוד מעולם הכדורגל, אך מסתבר שלא כולם מרוצים מהבחירה. ערן זהבי פרסם באינסטגרם פוסט ארוך, בו טען כי נבחר לכדורגלן השנה על ידי הקהל, אך לא קיבל את הפרס לאחר שהוועדה מטעם משרד הספורט החליטה לשנות את הבחירה.

"רגע לפני שאני ממריא חזרה לסין ובאמצע האריזות עזבתי הכל לטקס נבחרי השנה של משרד הספורט", כתב זהבי, "כיבדתי אותם אבל לצערי הם לא כיבדו אותי. בחירת הקהל שבחרה בי לשחקן השנה שונתה ע"י הוועדה. למה? אין לי מושג והאמת זה גם לא מעניין. שנה שבה אני מנפץ שיא של 60 שנה של גולים לעונה מנפץ סכומי העברה של שחקן ישראלי למעבר לסין. מייצג את מדינתי באהבה רבה כשגריר אמיתי וציוני גאה ולסיום מסיים את העונה במקום שישי! של כובש שערי ליגה בעולם כולו שנה מלאה בריגושים והישגים שמסתיימת בהחלטה פוליטית מנותקת מבחירת הקהל מסיבה לא ברורה. רק אגיד וברור: אני מודה לקהל שבחר בי זה מרגש אותי שאתם שאוהבי ספורט אמת יודעים להעריך אותי ולפרגן. לגבי הפוליטיקאים והעסקנים רק אגיד שהניתוק וההתנשאות מעל כולם לא בהכרח עושים אתכם יותר חכמים. רק יותר מנותקים. אני ממריא מחר לעונה חדשה בסין. מבטיח לאוהדי האמיתיים רגעי נחת ושיאים חדשים. זה המנוע שלי והתמיכה שלכם לא מובנת מאילו. תודה ושנה טובה".

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully