וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגאצקיס: "אנחנו צריכים לשחק מהר, אבל גם לשלוט ברגשות שלנו"

1.1.2017 / 16:54

מכבי תל אביב תפגוש את עירוני נס ציונה (18:35, ספורט 5) ברבע גמר גביע המדינה, מאמנה חושב קדימה: "צריך לייצב את הקבוצה, מאמין בעבודה קשה". צירבס לא יהיה בסגל, אלכסנדר יחזור

שחקן מכבי תל אביב ג'ו אלכסנדר. מור שאולי
חוזר לעניינים. אלכסנדר/מור שאולי

משחקי רבע גמר גביע המדינה יימשכו מחר (שני) כשעירוני נס ציונה מהליגה הלאומית תארח את מכבי תל אביב (18:35, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: ארז גוריון, צחי הבדלי ופיני רימון). שתי הקבוצות נפגשו בשנה שעברה בחצי גמר הגביע כשהצהובים מנצחים 66:81 בדרך לזכייה בגביע. זה המפגש ה-13 בין הקבוצות, כשהמאזן עומד על 1:12 לטובת מכבי תל אביב. דווקא נס ציונה הייתה זו שניצחה את המפגש הראשון ביניהם, 71:72, בפתיחת עונת 2013/14, אך מאז הפסידה ב-12 משחקים רצופים.

אחרי הירידה בעונה שעברה מליגת העל שמה לעצמה נס ציונה למטרה לחזור לליגת העל. בינתיים היא נמצאת בצמרת אחרי שהחליפה את רועי חגאי בנדב זילברשטיין ששב לקבוצה. זה לא היה שבוע רגוע בלב המושבה לאחר שהסנטר לי רוברטס הושעה מהאימונים עד אתמול, וזאת לאחר שעזב את הספסל במהלך המשחק נגד הפועל חיפה בשבת שעברה. היום צפוי רוברטס לעמוד לוועדת משמעת. מלבדו כולל הסגל את הפורוורד בילי מקפשרד, וחבורה של ישראלים מנוסים לצד ישראלים מוכשרים מאוד - טל דן, עמית בן דוד, אלעד הופמן, גיל אמיתי, גולן גוט, רביב פיטשון ועידו סטולרו.

מכבי תל אביב מגיעה למשחק אחרי הפסד החוץ לבאסקוניה במסגרת המחזור ה-15 ביורוליג, הפסד ששם את הצהובים בתחתית הטבלה של המפעל אחרי סיבוב אחד. במכבי יודעים שעליהם לעבור את המשוכה מליגת המשנה בשלום לקראת המשחק הקריטי נגד דרושפאקה ביום חמישי הקרוב ביד אליהו, אך למרות זאת בצוות המקצועי לא מקלים ראש ביריבה וערכו עמה הכרות. המאמן איינרס בגאצקיס בחר שלא להלביש את מאיק צירבס ודגן יבזורי לקראת ההתמודדות, לעומת ג'ו אלכסנדר יחזור לסגל אחרי שנעדר כשלושה שבועות.

"בשני האימונים האחרונים, אתמול והיום, עבדנו על ייצוב המשחק שלנו", סיפר בגאצקיס, "הגנה טובה מתחילה מהתקפה חכמה. אנחנו צריכים לשחק כדורסל מהיר, אבל גם לשלוט ברגשות שלנו. משחק מהיר לא אומר בהכרח שחייבים לקחת זריקה מהירה אם היא לא טובה. נכניס קצת דברים חדשים בהתקפה ובהגנה, אבל בעיקר צריך לייצב את הקבוצה. באסקוניה היה הפסד קשה אבל זה העבר. צריך לנתח מה עשינו טוב ומה רע ולהתמקד במשחק הבא. אנחנו חייבים לכבד את עצמנו ואת המועדון. התאמנו היום בצורה אינטנסיבית במשך שעה ו-35 דקות, ואז התחילו קצת לעשות שטויות אז עצרתי את האימון. אני רוצה תוך שבועיים שנגיע לאימונים של שעתיים בעצימות גבוהה. אני מאמין שאימונים טובים מביאים למשחק טוב ולתוצאות טובות. אני לא מאמין בחופשות, אלא בעבודה קשה".

אלכנסדר: "אני בהחלט נרגש לחזור. אני מרגיש טוב ומקווה שלא ייקח לי הרבה זמן להיכנס לקצב, אעשה כל מה שאני יכול כדי לתרום. כשעושים שינויים באמצע השנה זה לא קל, בטח כשעושים אותם כמה פעמים, כי יש הרבה התאמות וזה לוקח זמן. המאמן בגאצקיס מביא איתו אנרגיה טובה, חיים חדשים וגם תקווה לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully