וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ב-ESPN: מעמדו של פרד הויברג בשיקגו "מעורער מאוד"

בארצות הברית טוענים שהמאמן הצעיר עלול לשלם את המחיר בעקבות היכולת החלשה של הבולס לאחרונה: "הכסא שלו הכי מתנדנד". פול ג'ורג' מתוסכל באינדיאנה, פקוביץ' על סף פרישה

פרד הויברג, שיקגו בולס. AP
שעיר לעזאזל של ההנהלה? הויברג/AP

שיקגו נמצאת בעיצומה של עוד עונה מאכזבת, ונראה שבהנהלת הבולס כבר החליטו מי האשם המרכזי בכך. ברשת ESPN דיווחו הערב (שישי) כי מעמדו של המאמן פרד הויברג התערער מאוד לאחרונה וכי אם לא יהיה שיפור משמעותי ביכולת של השחקנים בתקופה הקרובה, הוא עלול להיות מפוטר.

הבולס אמנם פתחו את העונה עם יעילות התקפית מרשימה ובימים האחרונים אף רשמו שני ניצחונות רצופים על אינדיאנה וברוקלין, אבל החודש האחרון היה חלש מאוד עבורם, ובעקבות שרשרת ההפסדים הם מדורגים כעת במקום השביעי בלבד במזרח החלש, כשדולקות אחריהן במאבק על הפלייאוף כמה קבוצות.

מארק שטיין מ-ESPN ציין כי "מבין כל המאמנים ב-NBA, הכסא של הויברג הכי מתנדנד כרגע. ההפסדים האחרונים שמו את הויברג בלחץ מוקדם מהצפוי". הויברג, שמונה למאמן הבולס בקיץ שעבר במקום טום ת'יבודו המוערך, נחשב בזמנו למאמן צעיר ומבטיח, אולם מאז צירופו שיקגו מתקשה לעמוד בציפיות.

ניקולה פקוביץ' שחקן מינסוטה טימברוולבס. AP
סיפור עצוב. פקוביץ'/AP

* פול ג'ורג' מאוכזב מאוד מהעונה של אינדיאנה. כוכב הפייסרס התראיין ל'ספורטינג ניוז' ואמר ש"העונה הזאת לא כיפית. אנחנו מנסים להתגבר על זה, אבל זו ללא ספק אחת העונות הכי מאכזבות שהייתי שותף להן. אולי עדיין לא השתחררתי מהעובדה שפעם היו שחקנים טובים יותר סביבי. אולי אני זקוק לשחקנים אחרים לידי, אולי אני פשוט צריך לעשות יותר. מה שזה לא יהיה, אני אברר מה אפשר לעשות, כי התחלתי לאבד את ההנאה שבמשחק".

* עצוב: ניקולה פקוביץ', שעדיין חתום במינסוטה, עומד להכריז על פרישה בגלל הפציעה הכרונית ממנה הוא סובל. הסנטר גדול הממדים לא שיחק קרוב לשנתיים, וסיפר בראיון בסרביה כי "אני מותש נפשית. עשיתי הכל כדי לחזור, אבל אני פשוט לא מצליח. אני לא מסוגל לרוץ בלי לחוש כאב חד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully