וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייב מארש הוצג: "יש בשחייה הישראלית פוטנציאל לא ממומש"

29.12.2016 / 18:04

היועץ המקצועי של איגוד השחייה קיים מסע"ת ראשונה: "לא יודע אם השחיינים הישראלים מספיק מאמינים שהם יכולים לעשות דברים גדולים, החזון שלי הוא לראות את הדגל הישראלי מתנוסס באולימפיאדה"

מאמן העל של נבחרת ישראל בשחייה דייב מארש. ברני ארדוב
פנים חדשות בשחייה הישראלית. דייב מארש/ברני ארדוב

היועץ המקצועי החדש של איגוד השחייה הישראלי, דייב מארש קיים היום (חמישי) מסיבת עיתונאים בה פרט את חזונו וחלק מתכנית העבודה שלו לשנים הקרובות. במסיבת העיתונאים נכחו עוזרו של מארש, קאיו קאג'ביץ', שיעבור לגור בישראל, מנכ"ל איגוד השחייה אמיר נפתלי והיו"ר סימון דודידסון שפתח ואמר: "יושב פה המאמן הכי גדול שהגיע אי פעם לישראל באיזשהו ענף, אחד האנשים הכי מעוטרים בשחייה עולמית בכל הזמנים. אנחנו נמצאים בסופו של תהליך ארוך שהתחיל לפני מספר חודשים ומשנים את הגישה מגישה רוסית לגישה אמריקאית".

מארש עצמו אמר: "אני פה בעיקר בזכות ההיכרות שלי עם האנשים, והקשר עם אנשים הוא הדבר החשוב לי ביותר. אני רואה את הדרך קדימה לשחייה הישראלית בשילוב בין שחיית מועדונים, רשת מאמנים מקצוענים שמשתוקקים ללמוד. יש כאן בישראל מאמנים שרוצים ללמוד, העברתי כאן השתלמות וציפיתי ל-30 מאמנים אבל החדר היה מלא באנשים שצמאים ללמוד".

"אני רואה אתגר ייחודי לעבוד עם השחייה הישראלית, תמיד היו לי קשרים טובים עם הישראלים, ואני חושב שיש פה פוטנציאל לא ממומש, ולא בגלל שהשחיינים לא מתאמנים קשה. אני לא יודע אם הם מספיק מאמינים שהם יכולים להגיע לדברים גדולים".

יושב ראש איגוד השחייה סימון דוידסון. ברני ארדוב
"המאמן הכי גדול שהגיע לישראל". סימון דוידסון/ברני ארדוב

כשנשאל מארש אם הוא מאמין ששחיין ישראלי יכול לזכות במדליה אולימפית הוא חייך: "ברור. הרי זה לא קשור לדם, כי מארק ספיץ הרי היה יהודי. החזון שלי הוא לראות את הדגל הישראלית מתנוסס באליפויות העולם ובאולימפיאדה, ולראות את השחיינים הישראלים מזנקים למים עם כוונה לזכות".

בכוונתו של מארש להביא שחיינים ישראים להתאמן בארה"ב ולהביא לארץ שחיינים אולימפיים בכירים למחנות אימון: "חשוב שהשחיינים הישראלים יתחרו ויתמזגו עם שחיינים מסביב לגלובוס ויקבלו את החשיפה האירופית. אם אתה מתאמן עם הטובים ביותר, אתה רואה שאתה בקצב שלהם ולעיתים מנצח אותם, ואז בתחרות אתה מרגיש בטוח יותר ביכולת שלך להתחרות מולם".

מארש דיבר גם על המתקן במכון וינגייט: "בשעתיים נסיעה בארץ אפשר להגיע לכל מקום ולראות כל מועדון. בשארלוט אני מציע סביבה של שחיינים ברמה עולמית אבל זו סביבה פחות אידיאלית מאשר בוינגייט. אביא איתי מדליסטים אולימפיים לישראל. יש פה פתיחות ורעב ללמוד, ואנחנו נעבוד על היסודות של השחיינים שהם לוקחים איתם כצידה לדרך".

  • עוד באותו נושא:
  • דייב מארש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully