וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר איים לשחרר שחקנים: "הצוות אומר שחלק לא מתנהלים כמקצוענים"

28.12.2016 / 13:31

נשיא המועדון רתח על שחקני מכבי חיפה וערך אסיפה: "שחקנים שלא מתאימים לא יהיו פה, לא הגיוני שקבוצה אחרת רצה יותר מאיתנו". מולנסטיין הסתפק בהקרנת המשחק לשחקנים, גורם: "אולי ככה יבינו מה עשו"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי שרתח על שחקני מכבי חיפה בחדר ההלבשה לאחר ההפסד לסכנין, רנה מולנסטיין עדיין לא נרגע. גם הבוקר (רביעי), במהלך האימון שמקיימת הקבוצה בשעה זו, לקח המאמן את השחקנים לשיחה, אלא שלאימון עצמו הצטרף הפעם גם נשיא המועדון יעקב שחר.

מיד לאחר ההפסד לסכנין פורסם בוואלה! ספורט כי המאמן ערך אסיפה נוקבת עם השחקנים. בין היתר הוא אמר להם: "לעזאזל, נראינו כאילו אנחנו משחקים יחד בפעם הראשונה", תוך שהוא מבקר את משחק ההגנה. מאוחר יותר אישרו במכבי חיפה את הפרסום וטענו כי הביקורת של המאמן כלפי השחקנים הייתה נכונה.

עוד בנושא:

מוסא ייפרד מהשחקנים: "רציתי להישאר במכבי חיפה, זה הכדורגל"

יעקב שחר בעלים מכבי חיפה לנוער. אדריאן הרבשטיין
לא מרוצה מהמצב. שחר/אדריאן הרבשטיין

הבוקר, מולנסטיין לא דילג מעל ההפסד. בעקבות המשבר, מי שהגיע לתמוך בו היה שחר עצמו, ששוחח עם השחקנים ואמר להם: "אני מתבייש בהופעה שלכם בשני. אנחנו רוצים לחזור לימים הטובים של תחילת העונה". עוד הוסיף שחר: "שחקנים שלא מתאימים לא יהיו פה, לא הגיוני שקבוצה אחרת רצה יותר מאיתנו. הצוות אומר לי שחלק מהשחקנים לא מתנהלים כמו ספורטאים מקצוענים".

מולנסטיין עצמו הקרין את ההפסד לסכנין. "מספיק שתראו את המשחק", אמר לשחקניו. גורם במועדון אמר לאחר האימון: "אולי ככה השחקנים יבינו מה הם עשו".

בחיפה לא הכחישו שהחלוץ שובל גוזלן עשוי לעזוב. בקרוב מאוד צפויה פגישה עם נציגי השחקן במטרה להגיע להבנות, כשהמטרה שלהם היא להעבירו להפועל רעננה של חיים סילבס. במועדון טוענים כי פיראס מוגרבי לא ישוחרר, אך ייתכן שבסופו של דבר יעבור בהשאלה. אייל משומר מבוקש בהפועל חיפה והפועל כפר סבא.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully