וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו מוסא שוחרר רשמית: "רציתי להישאר במכבי חיפה, זה הכדורגל"

28.12.2016 / 10:47

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המגן קיבל את ההודעה הרשמית על שחרורו והוא ישוב לקרואטיה ולא יפוצה. גוזלן עשוי לעבור בהשאלה לרעננה. קרלסן שוחח עם שחר, השניים דנו בחיזוק הקבוצה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה נפרדה היום (רביעי) רשמית מהמגן מריו מוסא. המגן, שעל עזיבתו הצפויה פורסם לפני כשבועיים בוואלה! ספורט, זומן לשיחה שנערכה הבוקר בכפר גלים ומאוחר יותר עזב את המועדון. "רציתי להישאר במכבי חיפה, אבל זה הכדורגל", אמר מוסא בקצרה לקראת עזיבתו הצפויה.

במועדון אישרו כי מוסא נפרד מהשחקנים כשאמר להם: "תודה לכם, מכבי חיפה זה מועדון גדול, היו לנו רגעים גדולים ואני מכבד את ההחלטה המקצועית". לאחר מכן אמר השחקן לאתר הרשמי: "אני רוצה לומר תודה לקהל המדהים, לשחקנים ולמאמן הטוב ביותר. זה חלק מחייו של שחקן כדורגל, יום אחד אתה טוב יותר ויום אחר אתה פחות. תודה רבה לכולם, אני נוסע לקרואטיה לצורך מנוחה, יש ברשותי מספר הצעות ואני אמשיך לעקוב ולאהוד את מכבי חיפה".

מוסא יחזור עוד הלילה לקרואטיה ומכבי חיפה לא תפצה אותו. כעת במעודון מתלבטים האם להשאיר את סאן מנחם כמגן הראשון עד תום העונה או להתחזק במגן נוסף, כשעמנואל אמבולה הוזכר כאחת האופציות. המטרה הראשונית היא לצרף חלוץ זר במקום המגן ואז יוחלט האם יצטרף זר שישי במקום גליינור פלט. גם החלוץ ההולנדי אמור לעשות את דרכו החוצה. בנוגע לעומר דמארי, מאז הפגישה החשאית עם נשא המועדון יעקב שחר טרם התקבלה תשובה בנושא. המסר היחיד שקיבלו במועדון הוא שיצטרכו להשתתף בעלות שכרו של החלוץ, שעומד על חצי מיליון יורו לחצי שנה.

עוד בנושא:

יעקב שחר אמר לשחקנים באסיפה: "אני מתבייש בהופעה שלכם בשבת"

מגן מכבי חיפה מריו מוסא. ברני ארדוב
קדנציה קצרה. מוסא/ברני ארדוב

טור כריסטיאן קרלסן שוחח עם נשיא המועדון יעקב שחר לאחר המשחק. השניים דנו בנושא הרכש בינואר, כשהמטרה היא לשחרר מספר שחקנים שלא נמצאים בתוכניות באופן מיידי. במכבי חיפה ממשיכים את המגעים עם דקל קינן, שצפוי לחתום בקרוב לעונה נוספת בקבוצה. אייל משומר עשוי לעזוב את הקבוצה, כשהפועל חיפה והפועל כפר סבא נמצאות בתמונה. במועדון של יואב כץ אמרו אתמול כי הסיכויים להגעת מריו מוסא נמוכים לאור העובדה שהוא לא מעוניין להישאר בישראל. בחיפה רוצים להחתים את פיראס מוגרבי, עטאא ג'אבר או יניב בריק, ששניים מהם אמורים לעזוב. ג'אבר מכוון גם למספר קבוצות בתחתית הליגה הבלגית, בניהן לוקרן ומוסקרון.

אתמול פרסמנו כי החלוץ שובל גוזלן צפוי לעזוב את מכבי חיפה. ההחלטה בעניין גוזלן התקבלה מיד לאחר המשחק מול סכנין, בו לא שותף. החלוץ לא מעוניין להישאר במכבי חיפה ועשוי לעבור בימים הקרובים להפועל רעננה. חיים סילבס רוצה את השחקן והבהיר לנציגיו כי במידה וישוחרר יהיה מעוניין לקלוט אותו בהשאלה עד תום העונה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully