וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי ששון: "אני לא חושש שהתהילה הזו תפגע בהמשך הקריירה שלי"

25.12.2016 / 14:43

הג'ודוקא התייחס למעמדו החדש: "לא נסעתי לריו כדי להפוך לכוכב, הראש שלי במקום והרגליים שלי על הקרקע", ודיבר על הניתוח לשחזור הרצועה הצולבת בברכו: "הרופאים מרוצים מקצב ההחלמה, בקרוב אחזור להתחרות"

אורי ששון מדליק חנוכיה עם מישה זילברמן. יניב טוכמן, מערכת וואלה! NEWS
"שום דבר לא שינה אותי". אורי ששון היום/מערכת וואלה! NEWS, יניב טוכמן

הג'ודאי אורי ששון שעבר לפני כחודש ניתוח לשחזור הרצועה הצולבת בברכו, הגיע היום (ראשון) לחוויה האולימפית בתל אביב כדי להדליק נר חנוכה שני עם ילדי בית ספר מטירת הכרמל שביקרו במתחם. גם שחקן הבדמינטון מישה זילברמן ורוכב האופניים שלומי חיימי הצטרפו אל ששון שהתייחס בהרחבה לפציעה ולניתוח שעבר: "אני לא חושש מניתוחים ולא פחדתי מהפרסום, אבל העדפתי שכמה שפחות ייכתב לפני הניתוח כדי שיהיה לי את השקט שלי", אמר. "בניתוח חתכו חתיכה מהפיקה של הברך ובעזרתה איחו את הקרע ברצועה הצולבת. אף שעבר פחות מחודש מאז הניתוח, אני מרגיש שאני עובר שיקום בצורה טובה מאוד והרופאים מרוצים מקצב ההחלמה".

ששון הפך לסוג של סלב עם מדליית הארד בריו. גם היום מול התלמידים מהצפון הוא התבקש שוב ושוב להצטלם ועשה זאת בחפץ לב. "שום דבר לא שינה אותי", הבהיר ששון. "אני מודה שמה שעברתי עם הזכייה במדליה הפך אותי למפורסם מאוד ואם אתה אומר סוג של סלב, אז אני אולי אזרום עם זה, אבל לרגע אני לא חושש שהתהילה הזו תפגע לי בהמשך הקריירה. כולי דרוך ומוכן להשתקם לגמרי מהפציעה ולחזור להתאמן. החשק שלי למזרון ולאימונים הוא עצום כי זה מה שאני. לא נסעתי לריו כדי לזכות במדליה ולהפוך לכוכב. נסעתי לאולימפיאדה כדי לעשות ג'ודו ועם כל מה שנלווה לזכייה במדליה, הראש שלי במקום והרגליים שלי על הקרקע ולא תהיה לי שום בעיה לחזור בקרוב להתאמן ולהתחרות באליפויות עולם ואירופה. יש לי מוטיבציה גבוהה לחזור ולזכות במדליות כי זה הדבר החשוב באמת".

  • עוד באותו נושא:
  • אורי ששון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully