וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו נגד צ'לסי: "בפרמיירליג בחרו לתת מנוחה לחלק מהקבוצות"

"המיוחד" לא מרוצה מלו"ז הכריסמס, שסידר לאקסית שלו שלושה משחקים בלונדון והרבה יותר מנוחה מכל שאר היריבות. גם ונגר וקלופ כועסים. מי תנוח הכי מעט ומי תיאלץ לטייל הכי הרבה בחג?

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו, מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
איך יראה החג של השניים האלה? מוריניו וגווארדיולה/רויטרס

הליגות הגדולות של אירופה כבר מזמן במוד מנוחה, חוץ מאחת כמובן: בעוד יומיים בלבד תצא לדרך שגעת הכריסמס בפרמיירליג ובאנגליה, כרגיל, כבר לא יכולים לחכות.

המחזור ה-18, שרובו ייערך ביום שני (עם משחק אחד בשלישי ואחד ברביעי), יהיה מחזור הבוקסינג דיי. ביום שישי כבר ייצא לדרך מחזור נוסף, עם משחק בודד, כאשר כל השאר יתקיימו בשבת (ועוד אחד בראשון). אם כל זה לא הספיק לכם, ביום שני הבא מתחיל עוד מחזור, השלישי והאחרון של החג והוא יושלם עם שלושה משחקים ביום שלישי והמשחק המרכזי של הכריסמס הזה, טוטנהאם - צ'לסי, ביום רביעי בערב.

שחקני צ'לסי חוגגים. GettyImages
צ'לסי מקבלת יותר מנוחה מכולן/GettyImages

כמובן שמי ש"נכנס לאווירת החג" לפני כולם הוא מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, שכהרגלו בקודש מצא דרך להתלונן נגד הליגה בנוגע לקבוצות אחרות והפעם בחר לתקוף דווקא לכיוון האקסית צ'לסי, שמוליכה בביטחה את הטבלה ונראית בדרך הנכונה להשיב לעצמה את האליפות, בעיקר בזכות 11 ניצחונות רצופים עמם היא נכנסת למחזורי החג.

"בפרמיירליג בחרו לתת מנוחה לחלק מהקבוצות, כמו צ'לסי ולגרום לבעיות עבור קבוצות אחרות", אמר מוריניו, כאשר להגנתו ייאמר שהוא לא היה היחיד שהתלונן על המצב. צ'לסי תשחק שלוש פעמים בעשרה ימים, בעוד יונייטד, סיטי וטוטנהאם ישחקו שלוש פעמים בשמונה ימים ואילו ליברפול תשחק שלוש פעמים בשבעה ימים בלבד. תוסיפו לכך את העובדה שצ'לסי רעננה יותר, שכן היא לא משחקת באירופה העונה ותקבלו שבוע וחצי שיכול לגמור סופית את מאבק האליפות.

"זו תקופה עמוסה עבור חלק מהקבוצות, אבל לא עבור כולן", עקץ מוריניו, "אם מנתחים את המשחקים, רואים שאין אחידות ביניהם. אבל אנחנו רגילים לזה, כי אנחנו משחקים בליגה האירופית וגם זה גורם לנו לבעיות. אנחנו מודעים לזה, גם סאות'המפטון מודעת. טוטנהאם תגלה את זה בהמשך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אוהדי סאות'המפטון. GettyImages
רק שישה ימים בין שלושת המשחקים לסאות'המפטון/GettyImages

גם ארסן ונגר ויורגן קלופ הציגו טענות דומות לזו של מוריניו, מה שהוביל את ה"טלגרף" לבדוק איך יראו מחזורי החג באמת: צ'לסי לא רק תזכה להכי הרבה מנוחה ותפרוס את המשחקים שלה על עשרה ימים (לעומת סאות'המפטון למשל, שתשחק שלוש פעמים בשישה ימים בלבד), היא גם תעשה את הטיולים הקצרים ביותר, 14 מיילים בלבד, שכן היא פוגשת בחג את בורנמות' וסטוק סיטי בבית ומתארחת אצל טוטנהאם, הכול בלונדון. מנגד, ווסטהאם, שגם כך חווה עונה לא קלה, תטייל 343 מיילים בחג, עם משחקים אצל סוונסי בוויילס ואצל לסטר ומפגש ביתי מול מנצ'סטר יונייטד. לפי בדיקת ה-BBC, בין שלושת המשחקים של צ'לסי יש 223 שעות, בעוד שבין השלושה של סאות'המפטון, רק 117 שעות. יונייטיד במקום התשיעי ברשימה הזו, עם 172.25 שעות.

לפחות מבחינת יריבות, מוריניו לא יכול להתלונן, שכן לשדים האדומים מחכה על הנייר הלו"ז הכי נוח. שלוש היריבות שלהם בחג הזה, סנדרלנד, מידלסברו ו-ווסטהאם, צברו בממוצע 17.0 נקודות. במקום השני ב"לו"ז הכי קל" ניצבת אברטון, שתשחק מול לסטר, האל וסאות'המפטון (17.6 נקודות בממוצע). שלא במפתיע, שלוש הקבוצות שייפגשו את צ'לסי בחג הזה, סטוק (33.6 נקודות בממוצע פר יריבה בכריסמס), בורנמות' (29.6) וטוטנהאם (29.3) מובילות את הטבלה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully