וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לקדמת הבמה: סם אלרדייס מונה למאמן קריסטל פאלאס

אחרי שסיים את תפקידו כמאמן נבחרת אנגליה בבושת פנים בשל פרשת ההונאה, חוזר המאמן בן ה-61 לליגה האנגלית כשיחליף את פארדיו שפוטר. פאלאס הינה הקבוצה השמינית של אלרדייס באנגליה

מנג'ר נבחרת אנגליה סם אלרדייס. GettyImages
חוזר לעמוד על הקווים. אלרדייס/GettyImages

סם אלרדייס חוזר. המאמן בן ה-61, שפוטר בבושת פנים מתפקידו כמאמן נבחרת אנגליה 67 ימים בלבד לאחר שמונה בשל פרשת ההונאה, מונה הערב (שישי) למאמנה של קריסטל פאלאס ויחליף את אלן פארדיו, שפוטר מתפקידו בקבוצה הלונדונית. פאלאס תהיה קבוצתו השמינית של המאמן באנגליה, כשהקבוצה האחרונה שאותה אימן בפרמיירליג הייתה סנדרלנד בעונת 2015/16. אלרדייס חתם לשנתיים וחצי ינסה להציל את הקבוצה הלונדונית.

כזכור, ב"טלגרף" חשפו שהמאמן שנכנס לנעליו של רוי הודג'סון השתמש במשרתו כדי לטוס להונג קונג ולנהל משא ומתן עם איש עסקים וייעץ לו איך "לעקוף את חוקי ההתאחדות על העברת שחקנים", שאוסרים במפורש להחזיק בבעלות צד שלישי על שחקנים. בין היתר, דנו השניים בעסקה בעלות 400 אלף ליש"ט, אולם אלרדייס לא ידע שאחד מאותם אנשי עסקים היה כתב במסווה, שסייע ל"טלגרף" לחשוף את הסיפור המסעיר.

קריסטל פאלאס נמצאת במקום ה-17 בפרמיירליג עם 15 נקודות - נקודה אחת יותר מסנדרלנד שנמצאת מתחת לקו האדום. היא הפסידה בשני משחקיה האחרונים בליגה ולא ניצחה בשלושת האחרונים. ב-11 משחקיה האחרונים בפרמיירליג היא ניצחה פעם אחת בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully