וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגאצקיס: "ההנהלה תנהל, השחקנים ישחקו, המאמנים יאמנו. רק ככה זה יעבוד"

23.12.2016 / 13:00

המטרות ("שום דבר לא אבוד"), היחסים בין השחקנים ("חייבים לשדר על אותו גל") והקשר עם ראד ("נשב ונפתור הכל"). למאמן המיועד של מכבי תל אביב יש כבר תוכנית איך להציל את העונה. ראיון

צילום: יוסי ציפקיס עריכה: מתן חדד

איינארס בגאצקיס יעמוד הערב (שישי, 19:45, ספורט 5+ לייב) בפני סיטואציה משונה, כשיצפה ביציע מהמשחק בין דרושפאקה, קבוצתו הנוכחית, לבין מכבי תל אביב, קבוצתו הבאה. המינוי אמנם עדיין לא הוכרז רשמית, אבל המאמן הלטבי, ששימש כעוזרו של דיוויד בלאט בקבוצה הטורקית, כבר נשמע דרוך ומוכן לקראת האתגר שמחכה לו בתל אביב. "פגשתי את ניקולה ואת דייויד פדרמן, התרשמתי מהם מאוד במהלך הפגישה, מדובר באנשים שהקבוצה חשובה להם ורוצים לשפר. הם מוכנים לעשות הכל למען הקבוצה וזה לא דבר מובן מאליו. המועדון צריך להצליח יותר העונה ואני מבטיח שאעשה את הכל כדי לגרום לו להצליח מקצועית", הוא אומר בראיון לוואלה! ספורט, שעות לפני המשחק.

עוד בנושא:
19:45, ספורט 5+ לייב: דרושפאקה מארחת את מכבי תל אביב
בעזרת שידוך ישראלי: כך וויל קלייברן הפך להפתעת העונה ביורוליג

איינארס בגאצקיס מאמן לטבי. GettyImages
בונה על ווימס. בגאצקיס/GettyImages
"חייבים לשדר על אותו גל, להיות ביחד, לוודא שכל אחד מבצע את תפקידו. שההנהלה תנהל, המאמנים יאמנו והשחקנים ישחקו. כל אחד בהתאם לתפקידו"

מה ההתרשמות שלך ממכבי עד כה? הקבוצה נראית רע בתקופה האחרונה.

"יש המון פוטנציאל במכבי, יש שחקנים טובים ומאוד מוכשרים. אני מאמין בקבוצה ובהחלט לא חושב שעונת היורוליג כבר אבודה. אני יודע מה צריך להגיד לשחקנים, אבל אני חושב שיהיה נכון יותר לדבר איתם ולא להתייחס לתוכניות שלי לגבי הקבוצה דרך התקשורת. בדבר אחד אני בטוח: אנחנו חייבים לשדר על אותו גל, להיות ביחד, לוודא שכל אחד מבצע את תפקידו. שההנהלה תנהל, המאמנים יאמנו והשחקנים ישחקו. כל אחד בהתאם לתפקידו".

אלו דברים אתה רוצה להביא לקבוצה?

"פגשתי את סוני ווימס לא מעט כיריב, אז אני כבר מרוצה מזה שלו ולעוד לא מעט שחקנים יש מנטליות טובה לנצח. לשחק ביחד זה המפתח. אף אחד לא ינצח משחקים אם נשחק לא בצורה קבוצתית וזה הדבר הכי חשוב שכולם צריכים להבין".

מה דעתך על שייתוף הפעול בין סוני ווימס ואנדרו גאודלוק? בינתיים הוא לא כך עובד.

"זה לא משנה מי השחקנים ומה השמות. לא שמות משחקים על המגרש אלא קבוצה. אני באמת מאמין שסוני ווימס והשחקנים במכבי מוכנים להשקיע והקריב למען הצלחת הקבוצה, זה הדבר הכי חשוב כקבוצה ולי כמאמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני מכבי תל אביב סוני ווימס, אנדרו גאודלוק. יוסי ציפקיס
בגאצקיס עדיין לא איבד תקווה. ווימס וגאודלוק/יוסי ציפקיס
"אין לי שום מערכת יחסים רעה עם ראד. אני הולך להיפגש איתו, כל הבלבול ייפתר"

הם הפסידו לא מעט משחקים, גם בבית.

"באופן כללי אני משתדל לראות בכל דבר את הזדמנויות ולא את הבעיות. הסיטואציה במכבי יכולה רק להשתפר ולהיות טובה יותר, יש עוד הרבה משחקים ביורוליג".

מה לגבי ויקטור ראד? לא מעט מדברים על היסטוריה בעייתית ביניכם.

"אין לי שום מערכת יחסים רעה איתו. יש איזה בלבול שנוצר. אני הולך להיפגש איתו, לשוחח איתו וכל הבלבול ייפתר, אני לא יודע מי אמר מה, אבל כולנו אנשים בוגרים ולא ילדים. נשב ודבר, אני מאמין ששנינו רוצים בהצלחת הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully