וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "מחצית ראשונה מושלמת". מאמן לייפציג: "קיבלנו שיעור"

מאמן באיירן מינכן זכה לשבחים על ההפתעות שהכין ללייפציג ב"משחק העונה" בגרמניה. האזנהוטל: "קשה מאוד להתגונן נגדם". טיאגו שהצטיין: "לא היו לנו ספקות בנוגע ליכולת שלנו"

שחקני באיירן מינכן טיאגו אלקנטרה, צ'אבי אלונסו. GettyImages
הצטיין בעמדה קדמית. טיאגו/GettyImages

"קיבלנו שיעור", הודה אמש מאמן ר.ב לייפציג, אחרי שקבוצתו הובסה 3:0 על ידי באיירן מינכן במה שהוגדר כ"משחק העונה" בגרמניה. האלופה שספגה לא מעט ביקורות העונה, אירחה את הפתעת העונה שנהנתה משבחים רבים בחודשים האחרונים, ובמשך 90 דקות הראתה שההבדל ביניהן עדיין בלתי מבוטל. אילולא כמה החמצות מסמרות שיער, באיירן הייתה מנצחת בתוצאה גבוהה בהרבה.

הפרשנים שלא חסכו ביקורת מקרלו אנצ'לוטי בחודשים האחרונים, היללו את ההפתעה שהכין למשחק - הושבתו של תומאס מולר על הספסל והצבתו של טיאגו אלקנטרה הפנטסטי בעמדה קדמית. הספרדי-ברזילאי השיב בשער ובישול ובאיירן הוליכה 0:3 כבר במחצית.

עוד בנושא:

באיירן מינכן הביסה את ר.ב לייפציג 0:3
איטליה: 0:3 מוחץ לאינטר על לאציו
ספרד: ברצלונה ניצחה את הרקולס 0:7 בגביע

מאמן ר.ב לייפציג, ראלף האזנהוטל. GettyImages
"מברך את באיירן על הופעה גדולה". האזנהוטל/GettyImages

"המחצית הראשונה שלנו הייתה מושלמת, בעיקר חצי השעה הראשונה", אמר אנצ'לוטי, "הקצב, האיזון, האינטנסיביות - אלו היו המפתחות להופעה שלנו. היינו אגרסיביים מההתחלה והשתלטנו על המשחק משריקת הפתיחה. אני מאוד מרוצה".

המאמן המפסיד, ראלף האזנהוטל, הודה: "כשבאיירן מינכן רצינית, מאוד קשה להתגונן נגדה. קיבלנו שיעור. אני מברך את באיירן על הופעה גדולה".

טיאגו סיכם משחק מבריק שלו: "אנחנו שמחים, אני שמח. הניצחון הזה הוא יותר משלוש נקודות - פתחנו פער על פני המקום השני. אף פעם לא היו לנו ספקות בנוגע ליכולת שלנו. הגישה שלנו הייתה מעולה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully