וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: יובל שבתאי הביע את רצונו לעזוב כבר בינואר

21.12.2016 / 15:10

על פי גורמים בקבוצה, הקשר, שמבוקש על ידי הפועל רעננה וקבוצות אחרות, ביקש להשתחרר כדי לזכות לדקות משחק משמעותיות יותר במקום אחר. מליקסון ערך אימון מלא לראשונה מאז הניתוח

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

קשרה של הפועל באר שבע, יובל שבתאי, שהגיע בקיץ האחרון, שוחח עם ראשי המועדון ובירר האם יוכל לקבל שחרור בחודש ינואר. על פי גורמים בקבוצה, הקשר שהשתלב טוב אך לא מקבל מספיק דקות, חושב על מעבר לקבוצה אחרת בה יהיה שחקן משמעותי יותר, כשבשלב זה בהפועל באר שבע עדיין לא החליטו אם להיענות בחיוב לבקשה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הפועל רעננה רוצה לצרף את הקשר ומחכה לתשובה מהבעלים אלונה ברקת ומהמאמן ברק בכר בנוגע לשחרור כשכעת מתברר שגם השחקן הביע סוג של רצון לעזוב, כשמלבד רעננה, ישנן קבוצות נוספות שעוקבות אחר התפתחויות בגזרת שבתאי.

הקשר מאור מליקסון השלים אימון מלא, לראשונה מאז עבר את הניתוח בשרירי הבטן. מליקסון לקח חלק בכל האימון, כולל שלב המשחקונים, ובקבוצה מאמינים שיהיה בסגל למשחק מול הפועל תל אביב. גם וובה בראון ממשיך לערוך אימונים מלאים, כשגם לגביו מקווים כי יהיה בסגל למשחק הקרוב ביום ראשון.

הפועל באר שבע רוצה שמיכאל אוחנה ייקח חלק במשחקים מול בשיקטאש בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית ותרשום אותו למשחקים באירופה עם פתיחת חלון ההעברות בינואר. אוחנה, כזכור, פספס את מועד ההעברות האירופי בקיץ ולכן לא לקח חלק בשלב הבתים של הליגה האירופית.

במועדון לא מתכוונים להתחזק בינואר, אלא אם כן יוצע שחקן שיכול לשדרג את הקבוצה באופן משמעותי. בכל מקרה, כן חושבים בצוות המקצועי על העונה הבאה, ויחכו לראות האם יהיו התפתחויות בין הקשר דן איינבינדר לבין בית"ר ירושלים, כשאם הוא לא יאריך את חוזהו, הפועל באר שבע תפנה אליו באופן רשמי.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע: מאור מליקסון השלים אימון מלא לראשונה מאז הניתוח
גמר גביע הטוטו בין הפועל באר שבע לקרית שמונה ייערך ב-28 בדצמבר

שחקני הפועל באר שבע וובה בראון, מאור מליקסון. ברני ארדוב
שינויים בסגל? שבתאי, בראון ומליקסון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully