וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: מליקסון מתקשה לעכל את ההפסד, שחקני ב"ש חוגגים בבירה

הקשר נותר מאוכזב, שחקני האלופה מבלים וכוכבי ברצלונה כושלים עם הרחפן. זידאן הגיע לביתו של מטראצי, שחזור מושלם לשער של לה טיסייה והשופט מסביר מדוע סייע לריאל מדריד בגמר

צילום מסך

השופט מסביר את ההחלטה השערורייתית בגמר אליפות העולם לקבוצות

השופט ג'אני סיקאווזה מסביר מדוע לא הרחיק את סרחיו ראמוס בגמר גביע העולם לקבוצות. ההחלטה התמוהה של השופט עוררה שאלות רבות, אחרי שבלם ריאל מדריד ביצע עבירה מאחור על שחקן קאשימה. לראמוס כבר היה כרטיס צהוב, והשופט ניגש אליו, שלח את ידו לעבר הכיס על מנת להוציא לו צהוב שני, אבל משום מה התחרט וחזר בו. בסופו של דבר ראמוס סיים את המשחק, שבו ריאל ניצחה 2:4 וזכתה בתואר. בתקשורת הספרדית אף הראו צילומים של רונאלדו וראמוס מתבדחים על ההחלטה של השופט, כשרונאלדו מסמן לראמוס על הכיס, וממחיש לו איך השופט כבר עמד לשלוף לו את הצהוב השני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה קרה שם? היד בכיס, ויוצאת/מערכת וואלה!, צילום מסך

כעת סיקאווזה מסביר את ההחלטה שלו. לטענתו, "בסך הכל הייתה בעיה של חוסר תקשורת עם העוזר. עוזר השופט היה זה שאמר לי על העבירה וסימן לי 'בלי כרטיס'. אני הבנתי שהוא מסמן לי כן להוציא כרטיס". סיקאווזה יודע שההחלטה שלו נראית מפוקפקת, כאילו הוא קיבל באוזנייה החלטה לטובת ריאל מדריד. "לא היה הרבה מעבר לזה, פשוט טעות בהבנה", מתעקש השופט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רונאלדו וראמוס מתבדחים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסי וסוארס מתחרים ב"אתגר הרחפן" של הטלוויזיה היפנית. זה לא היה פשוט

חשבתם שהשער המפורסם של מת'יו לה טיסייה מ-1993 היה חד פעמי? אז קבלו את הביצוע הזה של דייב טארפי מליגת החובבים באנגליה

ולמי ששכח: זה המקור

הכדורגלן שגנב את הגביע

לא רק בליגת העל יש בעיות כלכליות, ומטורקיה מגיע סיפור הזוי במיוחד. גנרו זיפויק, חלוצה ההולנדי של באליקסירספור, היה כל כך מתוסכל מכך שלא קיבל שכר במשך שבעה חודשים, עד שגנב את אחד הגביעים מארון התארים שבמשרדי המועדון, ואיים לא להחזיר אותו עד שיקבל את הכסף שמגיע לו.

אנשי המועדון הזעיקו את המשטרה, אבל זיפויק נמנע ממעצר כשהסביר לשוטרים שהוא היה חייב את הכסף כדי לממן ניתוח לבנו. "כשאתה מנסה בכל דרך לקבל את הכסף שמגיע לך ונאלץ לחיות תקופה ארוכה מהחסכונות שלך, אתה הולך והופך לנואש", הסביר קרוב משפחתו של זיפויק לתקשורת ההולנדית. "הוא היה בסך הכל שעה בתחנת המשטרה, כי כשהשוטרים שמעו את הצד שלו בסיפור הם הבינו אותו לגמרי ושחררו אותו".

ב-NFL אפילו המעודדות צריכות להיות קשוחות

המחיר של להיות רוקי ב-NFL

שחקני יוסטון טקסאנס יצאו לארוחה משותפת במסעדה, והשאירו את החשבון לרוקי קיי ג'יי דילון. אם הוא היה יודע מראש שזה מה שיקרה, אולי הוא לא היה היחיד שמסתפק בסלט...

אין כמו לראות את הבן שלך חוגג שער שכבשת

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully