וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוסר המכשול האחרון: מזרחי, וויצ'יץ' ופדרמן ייפגשו עם בגאצקיס

19.12.2016 / 17:00

הנהלת מכבי תל אביב ניהלה שיחות אינטנסיביות עם הלטבי ביממה האחרונה, וקיבלה אור ירוק מקבוצתו, דרושאפקה, לסגור איתו את הפרטים האחרונים. הצהובים ייאלצו להסתדר בלעדיו ביום רביעי מול צסק"א

ברני ארדוב

האם מכבי תל אביב מצאה את מאמנה החדש לעונה הקרובה? כפי שפורסם לראשונה בוואלה ספורט! ביממה האחרונה הצהובים היו על סף סיכום עם המאמן הלטבי, איינארס בגאצקיס, שמשמש כיום כעוזרו של דייויד בלאט בדרושאפקה. הנהלת הצהובים ניהלה שיחות אינטנסיביות עם בגאצקיס, והגיעה לסיכום עקרוני בנוגע להצטרפותו. דייויד פדרמן, שמעון מזרחי וניקולה ווייצ'יץ', צפויים להפגש עם עוזרו של בלאט בטורקיה ב-24 השעות הקרובות, ולסגור עמו את הפרטים האחרונים.

יש לציין שהמועדון קיבל את האישור מצד הקבוצה הטורקית למינוי, מה שעד כה היה המכשול העיקרי להצטרפותו. על פי גורם במועדון הצהוב, השחרור יגיע בימים הקרובים, אך בינתיים הם מעדיפים שלא להוציא הודעה רשמית בעניין. לאחר שהשחרור הרשמי יתקבל, הם יכריזו עליו כמאמן החדש של הקבוצה. גורמים בדרושאפקה סיפרו שלעת עתה בגאצקיס משתתף כרגיל באימון הערב, המתקיים כעת.

הדלדליין לרשימת מאמנים ושחקנים למשחק היורוליג הקרוב הוא היום ב-19:00, כלומר - בגאצקיס לא יעמוד על הקווים מול צסק"א מוסקבה. כדי שיאמן מול קבוצתו הנוכחית דרושאפקה, הצהובים יצטרכו לסכם עימו ולרשום אותו עד יום רביעי ב-19:00.

עוד בנושא:

לידיעה הבלעדית הראשונה: מכבי תל אביב הגישה הצעה לבגאצקיס
איינארס בגאצקיס על סף סיכום במכבי תל אביב, שממתינה לשחרורו

איינארס בגאצקיס מאמן לטבי. GettyImages
ממשיך להתקרב. בגאצקיס/GettyImages

הלטבי מוכר היטב לצהובים מהעונה שעברה, אז אימן את ניז'ני נובגורוד והדיח אותם מהיורוקאפ עם ניצחון לאחר הארכה ביד אליהו, כשבין כוכביו היה גם ויקטור ראד. לפני שנתיים הוא הדריך את גל מקל במועדון הרוסי, והוביל את הקבוצה להופעה מוצלחת בטופ 16 של היורוליג.

בגאצקיס מכהן במקביל כמאמן נבחרת לטביה, וקודם לכן עבד בשורת מועדונים במזרח אירופה, שהבולטים שבהם היו ז'לגיריס קובנה, יניסיי קרסנויארסק ובודיוולניק קייב. בעבר, כששיחק בז'לגיריס, השתתף במשחק שהוביל לנס המפורסם ב-2004 ואף היה רחוק מילימטרים בודדים ממסירת הקוורטרבק הגורלית של גור שלף לדרק שארפ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
עורך הדין שמעון מזרחי יושב ראש מכבי תל אביב (ימין) עם דייויד פדרמן. ברני ארדוב
ימריאו לטורקיה. פדרמן ומזרחי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully