וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס ציונה הדיחה את עירוני נהריה מהגביע, בני הרצליה עלתה בקושי

הקבוצה מהלאומית הנחילה לקבוצה של אריק אלפסי הפסד 76:66 בחוץ וסידרה לעצמה מקום ברבע הגמר בזכות הצגה של בילי מקשפרד. משעור הוביל את הרצליה ל-63:65 מותח על רחובות

גילברט בראון עירוני נהריה. ג'יני
ההידרדרות נמשכת. גילברט בראון/ג'יני

הפתעה בשמינית גמר גביע המדינה: עירוני נס ציונה הדיחה הערב (שבת) את עירוני נהריה הדועכת עם ניצחון 66:76 בבית. במשחק נוסף בני הרצליה התקשתה בדרך לניצחון 63:65 על מכבי רחובות, גם היא מהלאומית. הערב יינעל עם המשחק המרכזי בין הפועל ירושלים להפועל תל אביב.

שחקן עירוני נס ציונה טל דן. ברני ארדוב
חגיגה בנס ציונה. טל דן/ברני ארדוב

עירוני נס ציונה - עירוני נהריה 66:76

נהריה לא מצליחה לצאת מהתקופה הרעה. אחרי שני הפסדים רצופים במשחקים צמודים, החבורה של אריק אלפסי הציגה יכולת ירודה במיוחד, בקושי הצליחה לקלוע והודחה על ידי הקבוצה מהלאומית, שבעצמה חווה עונה מאכזבת למדי. שתי הקבוצות פתחו את המשחק בעצלתיים. נהריה עלתה ל-0:9 מהיר, אבל החטיאה שוב ושוב ונתנה לנס ציונה להיכנס לעניניים לקראת סוף הרבע, שהסתיים ב-10:14 לזכות הנהריינים. בילי מקשפרד התעורר ברבע השני, הגיע ל-9 נקודות אישיות וההתקפה של נהריה נתקעה לחלוטין, מה שאפשר לנס ציונה לרדת להפסקה ביתרון 27:33.
ההתפרקות של נהריה נמשכה גם ברבע השלישי: לי רוברטס ואלעד הופמן התחממו, גם עמית בן דוד הצטרף לחגיגה, ובזמן שהחבורה של אריק אלפסי חלמה ושוב בקושי מצאה את הטבעת, היתרון כבר תפח והגיע ל-18, 37:55 בסיום הרבע השלישי. משם זה כבר היה גארבג' טיים ארוך, ובסיום 66:76 מפתיע לנס ציונה.

קלעו לנס ציונה: לי רוברטס 22 (7 ריבאונדים), בילי מקשפרד 17 (14 ריבאונדים), עמית בן דוד 14 (5 אסיסטים), אלעד הופמן 11, טל דן 5, גולן גוט 4, גיל אמיתי 3.

קלעו לעירוני נהריה: יהונתן שולדבראנד 12, דרווין קיצ'ן 11, ניק פאוסט וגילברט בראון 9 כל אחד, סטו דגלאס וטיירון נאש 7 כל אחד, ערן אסנטי 6, יינסי גייטס 5.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן בני הרצליה כארם משעור. יוסי ציפקיס
התעורר בזמן. משעור/יוסי ציפקיס

מכבי רחובות - בני הרצליה 63:65

בקושי רב, בני הרצליה בשלב הבא, הרבה בזכות כארם משעור שמנע ממנה מבוכה מול היריבה מהלאומית, שהחזיקה מעמד וכמעט השלימה ערב מושלם לאנדרדוגיות. איוון ייטס ומרקיז אדיסון עשו צרות להרצליה בפתיחה, ויחד עם דחיפה של גור פורת הרבע הראשון התנהל בשליטה של רחובות. סלים של משעור וג'קו קבעו 17:18 לרחובות בתום הרבע הראשון. הביתיים המשיכו להפתיע גם ברבע השני. ייטס המשיך למלא את הקטגוריות הסטטיסטיות ופרט ל-11 נקודות במחצית, הוא הוסיף גם 6 ריבאונדים ו-4 חטיפות, שעזרו לרחובות לרדת להפסקה ביתרון 35:36. בשלב הזה כארם משעור התעורר, וצבר הרבה נקודות בזמן קצר, בדרך ל-21 נקודות אישיות ויתרון 50:59 בתום הרבע השלישי. רחובות חזרה למשחק ברבע האחרון, אך פספסה שתי קליעות עונשין קריטיות 10 שניות לסיום, והחמיצה עוד צ'אנס להשוות או לנצח בהתקפה האחרונה. 63:65 להרצליה בסיום.

קלעו לבני הרצליה: כארם משעור 21 (11 ריבאונדים), ג'ף אדריאן 13, תום מעיין 7, אדום ג'קו 6, טוריאן גרין, אור לאומי וחליל קנאסביץ' 5 כל אחד, אבירם זליקוביץ' 3.

קלעו למכבי רחובות: מרקיז אדיסון 24, איוון ייטס 16 (10 ריבאונדים), גור פורת 10, דולב דראפיץ' 7, יונתן לוי וגל איתן 3 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully