וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווריירס בעוד ערב אסיסטים מדהים, אנתוני דייויס לוקח אחריות

הווריירס התרגשו מהדברים של סטיב קר על קרייג סיגר והמשיכו לניצחון קל, למרות ערב קליעה רע של קרי ודוראנט, לאחר ש-36 הסלים הראשונים שלהם נקלעו מאסיסטים. מוטיונאס שוחרר מיוסטון

סטיב קר מאמן גולדן סטייט ווריירס עם שחקניו. AP
"דקת שמחה". קר והשחקנים, עם בגדים לזכר סיגר/AP

סטף קרי סיפק את משחק הקליעה הגרוע ביותר שלו מאז פברואר 2014, עם 3 מ-14 בלבד מהשדה, כולל 2 מ-10 לשלוש. הוא נעצר על שמונה נקודות בלבד. קווין דוראנט קלע רק 15. למרות זאת, גולדן סטייט טיילה ל-90:103 מול ניו יורק הלילה (בין חמישי לשישי).

איך, אתם שואלים? קודם כל, הניקס הגיעו לאורקל ארינה כשהם נטולי דרק רוז וכרמלו אנתוני. מעבר לזה, פשוט לא היו להם תשובות למשחק הקבוצתי המושלם של סגנית האלופה. כל 36 סלי השדה הראשונים של הווריירס נקלעו אחרי אסיסטים, נתון מדהים. בסך הכול, לגולדן סטייט היו 41 וזו הפעם השלישית העונה שהם חוצים את רף ה-40, הקבוצה הראשונה שעושה זאת מאז הבולס של 1997, כל זאת כאשר נותרו עוד 55 משחקים לפנינו.

עוד לפני המשחק, סטיב קר ריגש את הקהל כאשר דיבר לזכרו של קרייג סיגר, עמו עבד בתקופתו כפרשן. במקום "דקת דומיה", אמר קר, "נעשה דקת שמחה, כי קרייג היה האיש הכי שמח". קר נראה נסער גם לפני וגם אחרי המשחק בשל החדשות העצובות ושחקניו לקחו אחריות ולמרות הרבה מאוד איבודי כדור, עשו את העבודה.

"הנענו את הכדור כל הזמן וגרמנו להם לרדוף אחריו כל הערב, זה הוביל ללייאפים נוחים", הסביר דוראנט, "דווקא לא ממש זרקנו כמו שצריך הפעם". קליי תומפסון הוסיף: "זה היופי בקבוצה שלנו, אף אחד לא מודאג מהמספרים. כשאנחנו מניעים את הכדור, מי שפנוי, זורק". בצד המפסיד, קורטני לי סיכם: "הם רצים בהתקפות מעבר, זורקים שלשות, מוצאים את השחקנים הפנויים ומשחקים מהר. אתה נדבק בזה, וזה לא הסגנון שלנו".

עוד בנושא:

משחקים גדולים לאנטטוקומפו ודייויס, סן אנטוניו שוב ניצחה בחוץ

סטפן קרי גולדן סטייט ווריירס. AP
ערב הקליעה הכי גרוע שלו בשלוש השנים האחרונות. אז מה? קרי/AP

מעבר לשואו של הווריירס, הלילה הזה היה שייך לשני כוכבים צעירים, יאניס אנטטוקומפו ואנתוני דייויס, שהובילו את הקבוצות שלהם לניצחון עם הופעות אדירות.

לגריק פריק היו 30 נקודות ו-14 ריבאונדים ב-97:108 של מילווקי על שיקגו. בסך הכול, הוא עומד על 88 נקודות ו-35 ריבאונדים בשלושת המשחקים האחרונים והלילה הוא גם נעזר ב-27 נקודות של ג'בארי פארקר: "אם שופטים את שני החבר'ה האלה רק דרך הנקודות שלהם, אז הם עושים עבודה מצוינת. אבל זה לא רק הנקודות, למרות שזה כל מה שאתם כותבים עליו", אמר מאמן הבאקס, ג'ייסון קיד. "קשה לשמור על היתרון למשך דקות ארוכות כל כך", סיכם היווני, שהיה מרוצה מכך שמילווקי לא נקלעה לפיגור כל המשחק, בפעם השנייה העונה.

דייויס מצדו, סיפק עוד תצוגה עוצמתית ועם 35 נקודות, 16 ריבאונדים ו-5 חסימות, סידר לפליקנס 95:102 על אינדיאנה: "החברים לקבוצה כל הזמן עודדו אותי לסגור את המשחק. אני יודע שהם בונים עליי, שאעשה את העבודה במאני טיים". מי שעוד הצטיין היה באדי הילד, שמתחיל להיכנס לעניינים וסיפק שיא קריירה של 21 נקודות: "הוא יכול לזרוק אפילו טוב יותר מאשר הערב", החמיא המאמן אלווין ג'נטרי לרוקי, שקלע חמש שלשות, "הוא רק עכשיו לומד מה זו זריקה טובה".

* שבוע אחרי שהחתימה אותו על חוזה לארבע שנים, יוסטון שחררה את הפורוורד דונאטס מוטיונאס, זאת בשל בעיה בבדיקות הרפואיות שלו. הוא הפך לשחקן חופשי לא מוגבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully