וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב הוחלט להיפרד מרמי הדר: "לא יכול לחלץ את הקבוצה מהמצב"

16.12.2016 / 7:30

ראשי הקבוצה קיימו שיחות דחופות, גם עם המאמן, אחרי התבוסה בבלגרד. כעת, יגבירו את המאמצים בחיפוש אחר מחליף: "הבעיה שהשמות לא אטרקטיביים". לשחקנים נאמר: "ביזיתם את המועדון". צביקה שרף הוצע

צילום: טליה קדוש. עריכה: ורד לידני

לילה לבן וסוער עבר על מכבי תל אביב הלילה (בין חמישי לשישי), לאחר התבוסה המשפילה 83:58 במחזור ה-12 של היורוליג, בחוץ מול הכוכב האדום בלגרד. הצהובים נחתו בישראל בחזרה בחמש לפנות בוקר, אך כולם, כולל המאמן רמי הדר, ראשי המועדון היו"ר שמעון מזרחי ודייויד פדרמן סירבו להתראיין. גם השחקנים קיבלו הוראה שלא להתראיין.

הנהלת הקבוצה קיימה הבוקר שיחה דחופה, גם עם רמי הדר, אשר לאחריה, במכבי תל אביב החליטו שהם ייפרדו מהמאמן, שכן הם לא רואים כיצד הוא יכול לחלץ את הקבוצה מהמצב אליה נקלעה. החיפושים אחר מאמן מחליף הוגברו בשל כך, אולם כרגע ישנם חילוקי דעות לגבי זהות המחליף: "הבעיה היא שהשמות על המדף לא אטרקטיביים. אנחנו רוצים לבחור את המאמן המתאים לקבוצה. לא הגיוני לעשות החלטה כזו שעה אחרי הפסד", ציינו בקבוצה. אחד השמות שעלו הוא זה של צביקה שרף, שהוצע למועדון על ידי מקורביו.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הושפלה 83:58 בבלגרד
מכבי תל אביב שוקלת: רמי הדר יחזור לתפקיד העוזר
רק הקהל של מכבי תל אביב יכול להציל אותה

רמי הדר מאמן מכבי תל אביב. טליה קדוש, מערכת וואלה! NEWS
סירב לדבר. הדר/מערכת וואלה! NEWS, טליה קדוש
שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב. טליה קדוש, מערכת וואלה! NEWS
חילוקי דעות בהנהלה לגבי זהות המאמן הבא. מזרחי/מערכת וואלה! NEWS, טליה קדוש

לשחקנים נאמרו דברים קשים בסיום: "ביזיתם את כבוד המועדון". במכבי תל אביב שוקלים כמה אפשרויות כעת וביניהם שחרור של אחד השחקנים או העלאה של מי מהם ליציע.

הדר עצמו לא בורח מאחריות ואף שוקל לא להמשיך בתפקידו, אולם כפי שפורסם אמש, במועדון לא שוללים את האפשרות להשאירו במערכת, בחזרה בתור עוזר מאמן, התפקיד בו החל את העונה. עוד בתחילת השבוע קיבל הדר מסר כי לא ניתן להמשיך תחת יכולת כזאת וייתכנו שינויים.

שמעון מזרחי סיכם את המשחק אתמול: "אחד הערבים הגרועים בתולדות המועדון. אני לא יכול לשים את האצבע על הסיבה ליכולת, אבל זו עובדה. השחקנים צריכים לקחת אחריות ולהחליט אם הם רוצים לשחק. אם ימשיכו כך, אז המקום שלהם לא במכבי. לא ברורה ההידרדרות אחרי אולימפיאקוס".

סילבן לנדסברג מכבי תל אביב. טליה קדוש, מערכת וואלה! NEWS
הפנים אומרות הכול. לנדסברג/מערכת וואלה! NEWS, טליה קדוש

חדר ההלבשה רחוק מלהיות במצב אידיאלי ובקבוצה מתארים אותו כמפולג: "כל שחקן דואג לעצמו. אין כאן קבוצתיות או שום דבר. השחקנים לא פחות אשמים מהמאמן. הם צריכים לשחק כמו מקצוענים וכבר אחרי המשחק קיבלו מסר שמי שלא רוצה להיות פה או לא יכבד את המעדון, פשוט לא יהיה במכבי", אמרו בקבוצה.

גיא פניני אמר אחרי המשחק: "זה נראה רע מאוד, אין לי מילים שיכולות לתאר מה עובר עלינו. כולנו מאוד רוצים ועורכים שיחות ופשוט לא מצליחים לבצע. יש ציפיות, אבל המציאות שונה. אנחנו חייבים לאסוף את עצמנו ולצאת מהמקום הזה. עדיין יש על מה להילחם, עונת היורוליג עוד ארוכה וביום ראשון יש לנו כבר משחק גביע קריטי. נצטרך לחזור למקום שהיינו בו עד לפני כמה שבועות וחייבים לעשות את זה ביחד. זה המקצוע שלנו והכבוד שלנו, חייבים להילחם, אי אפשר להוריד את הראש ולוותר. חייבים להתאפס, לבדוק מה לא עשינו טוב ואיך חוזרים לנצח".

מאיק צירבס הוסיף: "עבורי זה היה משחק מאוד אמוציונלי. ידעתי שהקהל של הכוכב האדום יקבל אותי יפה וזה היה מרגש, אבל רציתי לעזור למכבי לנצח. ידענו איך הם ישחקו ושהם קבוצה טובה, אבל פשוט היינו רעים מאוד. לא היינו בקצב של המשחק והם שלטו בו מהדקה הראשונה. שיחקנו לא חכם ולא נכון, לא הצלחנו להוציא לפועל את תוכנית המשחק שלנו ולא עשינו את הפעולות שיכולות להכניס אותנו למשחק".

סוני ווימס מכבי תל אביב. טליה קדוש, מערכת וואלה! NEWS
בעיות בחדר ההלבשה, בעיות על הפרקט. ווימס אחרי הנחיתה/מערכת וואלה! NEWS, טליה קדוש

מעבר לאכזבה הגדולה של ההנהלה מהמאמן הדר, בקבוצה חוששים: "השחקנים כאן אשמים ואנחנו מטילים עליהם את כל אשמה, אבל הבעיה היא שנראה שהם כבר לא מקשיבים להדר או לאף אחד. זה גם חלק חשוב מאיך שמכבי נראית. לכן הבהרנו להם שהם לא יכולים להמשיך כך ושמקומו של אף אחד לא מובטח. מצד שני, לא רואים איך הדר יכול לחלץ את הקבוצה מהמצב, עם כל הצער שבדבר".

די ג'יי סילי קולטון אייברסון מכבי תל אביב. טליה קדוש, מערכת וואלה! NEWS
לא מוצאים פתרונות. אייברסון וסילי/מערכת וואלה! NEWS, טליה קדוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully