וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ג'אריד פיימוס שוחרר, בצוות המקצועי רוצים את מונרו

14.12.2016 / 11:39

הסנטר שוחרר אחרי שרשם 4.8 נקודות ו-4.7 ריבאונדים למשחק. MVP העונה שעברה מועמד, אך עשוי דווקא להצטרף לכוכב האדום. הפסדים לאילת והפועל תל אביב עלולים להוביל לסיום דרכו של רחימי

one

מכבי חיפה הודיעה היום (רביעי) על שחרורו של הסנטר האמריקאי המאכזב ג'אריד פיימוס. השחקן, שהצטרף לשורות הירוקים במקומו של אוון רבאנל רגע לפני פתיחת העונה, הציג יכולת ירודה מאוד, ורשם ממוצעים של 4.8 נקודות ו-4.7 ריבאונדים למשחק. במהלך התקופה שלו במדים הירוקים הוא נעדר לתקופה של חודש בשל פציעה, ולאחר מכן החליטו בצוות המקצועי בשיתוף ההנהלה לשחררו.

שחקן מכבי חיפה ג'אריד פיימוס. מגד גוזני
אכזבה. פיימוס/מגד גוזני

בחיפה יעשו מאמצים גדולים לצרף שחקן פנים במקומו, ולצידו של טוני מיטשל. בצוות המקצועי רוצים את דריל מונרו, ה-MVP של העונה שעברה בליגת העל, ששוחרר לאחרונה מאושאק ספורטיף הטורקית, אך נראה כי צירופו של השחקן רחוק מלקרות. אחת הקבוצות האירופאיות שמעוניינת במונרו היא הכוכב האדום בלגרד, כשסוכן העל האירופאי מישקו רזנטוביץ', המייצג את מונרו, נחשב לאחד האנשים החזקים בסביבת קבוצת היורוליג שתפגוש מחר את מכבי תל אביב.

פתיחת העונה הנוראית של הירוקים, שניצחו רק בשלושה משחקים מעשרה מחזורים, עלולה לעלות בקרוב גם במשרתו של עופר רחימי. ההערכות בסביבת הקבוצה שאם הירוקים לא יצליחו לנצח בשני משחקי החוץ הבאים שלהם בליגה - נגד הפועל אילת והפועל תל אביב, דרכו של רחימי במועדון עשויה להגיע לסיומה. עם זאת, ייתכן כי ג'ף רוזן ייתן לרחימי הזדמנות נוספת לאחר צירוף שחקן גבוה. בחיפה מקווים כי עד למשחקים הללו, ולמשחק הגביע נגד אליצור קרית אתא, יחזרו לפעילות ג'ון דיברתלומיאו ו-ווילי וורקמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן מכבי ראשון לציון, דריל מונרו. יוסי ציפקיס
יחזור לישראל? דריל מונרו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully