וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון אחרון לקאמבק: סופוקליס שחורצאניטיס ייבחן באפולון פטראס

ביוון מדווחים שאקס מכבי תל אביב (31), שלא שיחק למעלה מחצי שנה, ינסה להחיות את הקריירה הגוועת בקבוצת התחתית היוונית. ג'ורדן פארמר עשוי להצטרף לאולימפיאקוס, ג'נטילה בדרך לפאו?

one

סופוקליס שחורצאניטיס בניסיון אחרון לקאמבק: הענק בן ה-31, שהעביר שנים יפות במכבי תל אביב אך סבל מפציעות ובעיות משקל רבות בשנים האחרונות, ייבחן באפולון פטראס מהליגה היוונית הבכירה במטרה לנסות להשיג חוזה, כך דיווחו אתמול (שלישי) באתר היווני 'גאזטה'.

ביוון טוענים שקבוצת התחתית (מקום עשירי בטבלה) נענתה לבקשות חוזרות ונשנות מצד סופו להיבחן בקבוצה, אך בכל מקרה לא צפויה להעניק לו חוזה עד תום העונה, אלא רק חוזה זמני. שחורצאניטיס לא שיחק יותר מחצי שנה. את העונה שעברה הוא פתח בכוכב האדום לצד גל מקל, אך נראה בכושר ירוד ושוחרר כעבור זמן קצר. לאחר מכן שיחק בהתנדבות בפאוק סלוניקי, ולמרות שפתח את הקדנציה המחודשת שלו בקבוצה באקורד חיובי, הוא שוב חווה ירידה קיצונית ביכולת ועזב.

זו תהיה התחנה העשירית בקריירה של הסנטר והשישית שלו בליגה הבכירה ביוון. קודם לכן שיחק באירקליס, קאנטו, אולימפיאקוס, פנאתינייקוס ומכבי תל אביב כמובן, בה רשם את שנותיו הטובות בקריירה.

סופוקליס שחורציאניטיס. Action Images, אתר רשמי
צ'אנס אחרון? סופו/אתר רשמי, Action Images

* אקס נוסף של מכבי תל אביב אולי עומד בפני קאמבק לאירופה: באיטליה טוענים כי ג'ורדן פארמר, שפתח את העונה בממפיס ושוחרר לאחרונה, עשוי לחזק את אולימפיאקוס. היוונים מחפשים פתרון לחסרונו של הרכז המחליף דניאל האקט, שנפצע וסיים את העונה. על פי הדיווח, פארמר עדיין מתלבט אם לחזור לקדנציה רביעית ביבשת הישנה או שמא לנסות לחכות לחוזה נוסף ב-NBA.

* אלסנדרו ג'נטילה בדרך לפנאתינייקוס? הפורוורד האיטלקי הכישרוני, שעזב את מילאנו אחרי שלל בעיות על ומחוץ לפרקט, נצפה שלשום בשדה התעופה באתונה, ככל הנראה לקראת פגישה עם ראשי פאו. הירוקים לא אישרו את דבר הפגישה, ובכל מקרה באירופה מדווחים שג'נטילה מועמד במקביל גם לצסק"א מוסקבה, פנרבחצ'ה, ברצלונה ובאמברג.

עוד באותו נושא

מחשב את סופו לאחור: לאן נעלם סופוקליס שחורצאניטיס?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully