וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: אמארה סטודמאייר שוב מתוסכל, פיאניג'אני שוב מבקש חיזוק

12.12.2016 / 8:05

האמריקאי ירד לספסל וחשב שיחזור מול אילת, כשזה לא קרה הלין לקרוביו וכעת הוא צפוי להיפגש פעם נוספת עם מאמנו. ההנהלה לא ששה לחזק, טימור: "צריך לטפל בבעיות לפני שהעונה תברח"

one
מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני. נועם מושקוביץ
מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני/נועם מושקוביץ

לאחר התבוסה לקובאן ביורוקאפ, הציגה אמש (ראשון) הפועל ירושלים תצוגה נרפית גם בבירה וספגה הפסד ליגה ראשון העונה בארנה - 92:81 להפועל אילת. במהלך הרבע האחרון נשמעו לא מעט קריאות בוז של האוהדים באולם לעבר קבוצתם, ואם מד הלחץ לא היה גבוה מספיק, נרשמו מספר תקריות. ברבע האחרון היו חילופי דברים וקללות בין בר טימור לטרנס קינזי, וכשהראשון הורד לספסל הוא נצפה לוחש לאוזנו של מנכ"ל גיא הראל, בעוד סימונה פיאניג'אני ניסה להרגיעו.

"זה היה ויכוח בלהט של המשחק, לא יותר", טען טימור. "זה מה שהיה בגדול וזה קורה. כאב לי איך ששיחקנו". בקבוצה שוחחו אמש עם השניים והדגישו בפני השחקנים כי "צריך לשחק ביחד ולהיות כקבוצה". מיותר לציין כי הלחץ השורר בקבוצה לא תורם לאווירה החברתית.

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל אילת ניצחה 81:92 את הפועל ירושלים בארנה
בר טימור על העימות עם קינזי: "היה ויכוח בלהט המשחק, לא יותר"

מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני. נועם מושקוביץ
שוב לא שקט. פיאניג'אני/נועם מושקוביץ

גם אמארה סטודמאייר, שהציג יכולת חלשה אמש וסיים עם חמש נקודות בלבד, נראה מאוד לא מרוצה ממצבו. לאחר שהורד לספסל עלה כוכב ה-NBA לשעבר על אופני חימום במטרה לשוב לפרקט, אולם זה לא קרה. בסיום המשחק הלין בפני סביבתו וקרובי משפחתו על כך שלא שיחק למרות שנשאר חם כדי לעלות בחזרה מהספסל. כשפיאניג'אני נשאל על כך טען כי "היה משחק ריצות ופחות התאימה הסיטואציה, זה כל הסיפור", אולם גורמים בקבוצה הודו ש"סטודמאייר פשוט לא שיחק טוב אתמול, לכן המאמן החליט על כך".

סטודמאייר צפוי ליזום שיחה עם המאמן על מצבו, והיא לא תהיה הראשונה העונה. גם כשבעלי הקבוצה אורי אלון היה בארץ ערך האמריקאי עם הבעלים שיחה על מעמדו. בנוסף, לפני כחודש השחקן העיר באסיפה קבוצתית כי הוא לא מקבל מספיק כדורים.

שחקן הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר מאוכזב. נועם מושקוביץ
ייזום שיחה, ולא בפעם הראשונה. אמארה סטודמאייר/נועם מושקוביץ

כמו כן, נראה כי ההפסדים והיכולת החלשה משפיעים על היחסים בין ההנהלה למאמן: לוואלה! ספורט נודע כי פיאניג'אני שב וביקש חיזוק, כשם שעשה מספר פעמים בעבר, אולם בהנהלה לא ממהרים להיענות לבקשתו.

"אנחנו כאן במטרה לבנות משהו", אמר המאמן, "מול אילת הראינו שזה לא מספיק. ידענו שבלי ג'רום דייסון יהיה לנו קשה. יש לנו את אולם ביום רביעי ואולי זה השפיע, מצפה לנו שבוע חשוב ולא קל, יש גם את משחק הגביע בשבת אז חייבים להיות מוכנים. השחקנים צריכים לשחק עם הרבה יותר הקרבה על המגרש. הם חייבים לכבד את הקבוצה בהם הם משחקים, צריך להיות במנטליות הנכונה כדי להיאבק בכל יום. השחקנים חייבים לזכור את ההפסד הזה, גם אם הם עייפים, הם חייבים לשחק ביותר אגרסיביות". על רפי מנקו, שהושאל לאילת וקלע 14 נקודות על קבוצתו לשעבר, אמר המאמן: "אם הוא מתרכז הוא תורם, הוא היה פחות מוכן למה שנדרש בהפועל ירושלים מבחינת זמנים ודקות. אבל הוא יהיה שחקן טוב מאוד".

בר טימור הוסיף: "הכל לא עבד היום. זה היה המשחק הכי גרוע שלנו העונה, אין לי הסבר למה שקרה. יש לא מעט אנשים עייפים וחולים בקבוצה אבל זה לא תירוץ, זה היה נורא. גם אם הייתי מנסה אין לי הסבר לאיך שנראינו. יש לנו הרבה בעיות שצריך לטפל בהם, צריך להתחיל לפני שהעונה תברח לנו".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully