וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל אילת ניצחה 81:92 את הפועל ירושלים בארנה, צפו בתקציר

רות'בארט (16 נקודות ו-7 ריבאונדים) ומילבורן (16 נקודות) הובילו את האורחים, והקבוצה של פיאניג'אני נראתה רע ורשמה הפסד ביתי ראשון העונה. מכבי ראשון לציון גברה 68:73 על מכבי חיפה

one
שחקן הפועל אילת לנדון מילבורן, שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו. נועם מושקוביץ
מילבורן נכנס על אליהו/נועם מושקוביץ

משחקי המחזור העשירי בליגת העל נמשכים הערב (ראשון). מכבי ראשון לציון ניצחה את מכבי חיפה והפועל אילת הנחילה להפועל ירושלים הפסד ביתי ראשון העונה.

מאמן הפועל אילת עודד קטש, ליאור אליהו. נועם מושקוביץ
אליהו בקבלת פנים חמה לקטש/נועם מושקוביץ

הפועל ירושלים - הפועל אילת 92:81

אחרי שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, האדומים נעצרו עם תבוסה לקובאן, וכעת נמשך המומנטום השלילי גם בליגה עם הפסד ביתי ראשון העונה לקבוצה המשתפרת של עודד קטש. אחרי מחצית ראשונה צמודה, בה בלטו רוברט רות'בארט בצד אחד וקרטיס ג'רלס מן העבר השני, אילת הציגה רבע שלישי נהדר. רות'בראט המשיך לספק נקודות, לנדון מילבורן ורג'ינלד באקנר תרמו ואחוזים רעים של ירושלים מהקו (4 מ-11) הביאו ל-16:27 לאורחים ברבע. ירושלים עוד ניסתה לחזור ברבע האחרון סבלה מעימות על הפרקט בין בר טימור לטרנס קינזי, ספגה נקודות קריטיות מרפי מנקו ונאור שרון ונראתה מיואשת בדקות האחרונות. אמארה סטודמאייר היה חלש וסיים עם חמש נקודות בלבד.

מהלך המשחק:

ג'רלס פתח את המשחק עם שלשה, וסטודמאייר העלה 4:8 אחרי שכבר הספיק לעשות אייר בול מהעונשין. שתי נקודות של רות'בארט העבירו את היתרון לאילת. הטבעה של מילבורן קבעה 10:15 ושלוש קליעות שלו מהקו כבר קבעו יתרון תשע לפני שלשה מצמקת של פיטרסון והרבע הסתיים ב-20:24 לאילת. הרבע השני נפתח עם שלשה של טימור. היתרון עבר מצד לצד מספר פעמים עד שארבע נקודות רצופות של קינזי העלו את ירושלים ליתרון חמש בדרך ל-44:47 במחצית.

אוהדי הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
אוהדי הפועל ירושלים/נועם מושקוביץ

המחצית השנייה נפתחה עם חטיפה של קולמן ודאנק יפה של באקנר, בר טימור השיב על שלשה של מילבורן עם חדירה יפה וליי אפ ושלשה של מנקו החזירה את היתרון לאילת. קולמן שוב חטף מטימור ומצא את הנרי שקבע 54:58. קינזי החטיא פעמיים מהקו ורות'בארט דייק רק באחת מנגד, אך הריבאונד הלך לאילת ורות'בארט קלע שלשה. אילת ירדה בסיום הרבע השלישי עם 63:71. קולמן שוב העלה ל-10 הפרש, טימור החטיא ליי אפ קליל במתפרצת ומייד לאחר מכן התעמת על המגרש עם קינזי. פיטרסון הטביע וצימק ל-73:68. מנקו נתקע בסוף שעון אך ג'רלס הציל אותו עם עבירה לשלוש זריקות. שרון צלף שלשה והקפיץ את היתרון ל-15, בדרך ל-81:92 בסיום.

שחקן הפועל ירושלים אייזיק רוזפלט, שחקן הפועל אילת נאור שרון. נועם מושקוביץ
שרון, שהיה מצוין, מנסה לעצור את רוזפלט/נועם מושקוביץ

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: קרטיס ג'רלס 26, טראוויס פיטרסון (8 ריס') 13, טרנס קינזי 8, בר טימור 9, ליאור אליהו ויותם הלפרין 6 כ"א, אמארה סטודמאייר ואייזיק רוזפלט 5 כ"א, שון ג'ונס 3.

קלעו להפועל אילת: רוברט רות'בארט (7 ריב') ולנדון מילבורן 16 כ"א, רפי מנקו (9 ריב') 14, נאור שרון (3 מ-4 לשלוש, 6 אס') 13, רג'ינלד באקנר 12, טוני מיצ'ל (7 ריב') ופייריה הנרי (6 אס') 8 כ"א, חנן קולמן 5, אלון ספיר ודניאל דנינו שותפו ולא קלעו.

מאמן מכבי חיפה עופר רחימי. ברני ארדוב
עוד הפסד. רחימי/ברני ארדוב

מכבי חיפה - מכבי ראשון לציון 73:68

הכתומים קיוו להתאושש משתי תבוסות שספגו בשבוע שעבר ופתחו חזק מאוד. פטריק ריצ'רד ומאליק וויינס, שגם חילק חמישה אסיסטים כבר ברבע הראשון, הובילו את הקלעים ברבע ראשון התקפי נהדר שהסתיים ביתרון דו ספרתי. אורלנדו מנדס ולדס היה כמעט ספק הנקודות היחיד של הקבוצה של עופר רחימי במחצת הראשונה, ורק כאשר הצטרף אליו גם ווייל גרייבס היא הצליחה לחזור לעניינים ובתחילת הרבע האחרון גם לעלות ליתרון. עוז בלייזר היה מצוין בדקות הסיום אך בסופו של דבר וויינס וחבריו היו מרוכזים יותר וניצחו.

מהלך המשחק:

טוני מיצ'ל היה הראשון לעלות על הלוח עם שתי נקודות קלילות בליי אפ, אך שתי שלשות של ריצ'רד ונקודות של מקריי וכדיר העלו את הכתומים ל-8:18. חיפה ניסתה לחזור לעניינים אך הרבתה לאבד והאסיסט החמישי של וויינס, לזלמנסון, קבע 16:28 בסיום הרבע הראשון. הרבע השני נפתח בבצורת קליעה של למעלה משתי דקות, עד שכדיר קלע מאסיסט של תומאס. אחרי למעלה מארבע דקות טוני מיצ'ל קלע נקודות ראשונות עבור הירוקים והמחצית הסתיימה ב-29:41.

עוד באותו נושא

תקציר: מכבי חיפה - מכבי ראשון לציון 73:68

לכתבה המלאה
שחקן מכבי ראשון לציון אלישי כדיר. ברני ארדוב
9 נקודות ו-7 ריבאונדים כבר במחצית. כדיר/ברני ארדוב

הטבעה נאה של מקריי העלתה את ראשון ל-35:48. חמש נקודות רצופות של פרס ושל מנדס ולדס צימקו את הפער לשבע בלבד, וחיפה ניצלה את העובדה שראשון לא קלעה בדקה וחצי האחרונות של הרבע כדי לפגר רק 55:49 בסיומו. חיפה פתחה את הרבע האחרון עם שלוש שלשות, אחת של מנדס ולדס ושתיים של גרייבס, ועלתה ליתרון שלוש אחרי דקות ארוכות בפיגור. חמש נקודות רצופות החזירו את יתרון לכתומים. אחרי כמעט שלוש דקות בלי נקודות בלייזר צלף שלשה, וויינס החזיר בשלשה משלו ובסיום 68:73 לראשון לציון.

ריון בראון קטאייה מול פטריק ריצ'רד מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
3 שלשות. ריצ'רד/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו למכבי חיפה: אורלנדו מנדס ולדס (6 איב') 23, וויל גרייבס 15, עוז בלייזר (8 ריב') 12, עמית שמחון 8, טוני מיצ'ל ואלכס פרס 5 כ"א, אופק אביטל וג'אריד פיימוס שותפו ולא קלעו.

קלעו למכבי ראשון לציון: מאליק ווינס (5 אס') 25, פטריק ריצ'רד (8 ריב') 11, ג'אבון מקריי (7 ריב') ואלישי כדיר (9 ריב') 9 כ"א, ניצן חנוכי 7, אבי בן שימול וצ'ארלס תומאס 5 כ"א, עידן זלמנסון 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully