וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה: "המיקום שלנו מדבר בעד עצמו", אוואט: "הגיעה לנו נקודה, לא ויתרנו"

מאמן מכבי פתח תקוה התקשה לעכל את ה-2:2 מול מ.ס. אשדוד: "ראינו כבר את הניצחון, מאכזב", קאניוק: "השער הכי יפה שלי, הכרתי את המיקום של ג'רפי". אוואט: "ניתן את הדעת בנוגע לזרים"

בגאריץ' חוגג/לירון מולדובן

רצף האכזבות של מכבי פתח תקוה נמשך הערב (ראשון) עם 2:2 דרמטי מול מ.ס. אשדוד, במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל. צמד מדהים של גידי קאניוק לא הספיק עבור קובי רפואה, שרשם משחק ליגה חמישי ברציפות ללא ניצחון. המארחת הצליחה להתאושש מהתבוסה להפועל באר שבע במחזור הקודם בעיקר בזכות דראז'ן בגאריץ', שנגח את שער הבכורה שלו בדקה ה-94.

עוד בנושא:

ליגת העל: מ.ס. אשדוד ומכבי פתח תקוה נפרדו ב-2:2 דרמטי

seperator

קובי רפואה המאוכזב אמר בסיום: "זה רק כמה דקות אחרי המשחק, אבל קשה לי להסביר מה אני מרגיש במילים. זה מאכזב, ראינו את הניצחון ולכן הכנסתי עוד בלם. רצינו לנצח, זה קורה ויש אכזבה גדולה. נצטרך להמשיך קדימה. מנור סלומון לא אשם, הוא עוד יעשה דברים גדולים בכדורגל הישראלי. הכל עבד בסדר עד הדקה האחרונה, אני לוקח את ההפסד הזה עליי. סיימנו סיבוב, אני חושב שהמיקום שלנו מדבר בעד עצמו, גם הכדורגל שאנחנו מציגים".

קאניוק הוסיף: "אין לי מילים, אי אפשר להיות כל כך נאיביים. איבדנו ארבע נקודות בתוספת הזמן. זו תקופה פחות טובה בשבילנו, הניצחון היה בידיים שלנו. נצטרך לעשות חושבים לגבי זה, אי אפשר להמשיך ככה".

על הביצוע מהחצי אמר: "ראיתי אותו מחוץ לשער, אני מכיר את יואב ג'רפי וידעתי שהוא מחוץ לשער. אני שמח שהכדור עבר אותו ונכנס, לפני משחקים אני מסתכל על המשחקים האחרונים של הקבוצות. אני מכיר את כל השוערים ואני שמח שזה נכנס. אין ספק שזה השער הכי יפה שכבשתי, אבל אני כל כך מאוכזב מהתוצאה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן מכבי פתח תקוה קובי רפואה. לירון מולדובן
לא מעכל. רפואה/לירון מולדובן

מנגד, אמר רוני אוואט: "אני רוצה להזכיר לכולם איזו חוויה עברנו לפני שבוע. פגשנו קבוצה טובה, חזרנו פעמיים מפיגור. אחת המטרות שלי היא לשנות את הפרווה שמזוהה עם אשדוד. אנחנו בכיוון, לא ויתרנו עד הרגע האחרון. הגיע לנו נקודה, אני מרוצה".

בשל העובדה כי ארבעה מתוך הזרים שלו נותרו מחוץ לסגל הוסיף מאמן אשדוד: "אנחנו לא בבעיה. צריך לתת את הדעת הזה, יש לנו שחקנים ישראלים טובים ואני מרוצה מהם. אני מקווה שגדי קינדה יחזור, נעשה חשיבה לגבי חיזוק בינואר. לא פשוט למצוא שחקנים כי לאורך זמן יהיה קשה".

סיכום הסיבוב: "יש לנו חוסר של לפחות ארבע נקודות, אנחנו לא חזירים. נכין את הקבוצה לקראת המשחקים הבאים, אנחנו רוצים להתחיל את הסיבוב השני ברגל ימין. נצטרך הרבה יותר נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully