וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 1:1 מאכזב בבכורה של אופיר חיים, לחמן עדיין ללא ניצחון ביתי

המאמן הרביעי של שעריים התקרב לניצחון ראשון משער של יצחק, אך פושה העניק להרצליה נקודה יקרה בתוספת הזמן. מאמן הפועל עפולה רשם משחק בית שביעי ללא ניצחון אחרי 1:1 מול אחי נצרת

ירון הוכנבוים מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
פתח ברגל ימין. ירון הוכנבוים/אדריאן הרבשטיין

הליגה הלאומית הייתה בפעילות גם אמש (ראשון) עם ניצחונה של הפועל פתח תקוה 1:2 על בית"ר תל אביב רמלה, במשחק שהוקדם בגלל קיום משחק ליגת העל בין בית"ר ירושלים להפועל באר שבע במושבה. היום ננעל המחזור עם אובדן נקודות של מכבי שעריים מול מכבי הרצליה, אייל לחמן מחפש אחרי ניצחןן בית ראשון אחרי עוד תוצאה מאכזבת, הפעם מול מכבי אחי נצרת.

הפועל פתח תקוה - בית"ר תל אביב רמלה 1:2

בכורה מוצלחת לירון הוכנבוים, שחילץ את הפועל פתח תקוה מהקו האדום והקפיץ את הקבוצה למקום ה-11. יואב זיו חגג שער בכורה במדי המלאבסים בדקה ה-16 וגל צרויה כבש את הרביעי שלו בליגה בדקה ה-73, שתי דקות אחרי שדור ג'אן השווה עבור האורחים. בית"ר תל אביב רמלה, שסיימה בתיקו מאופס מול הפועל ראשון לציון במחזור הקודם, המשיכה לאבד גובה במאבקי הצמרת והיא מרוחקת כעת שש נקודות מהפסגה.

מכבי שעריים - מכבי הרצליה 1:1

נועלת הטבלה הציגה מאמן רביעי העונה, אופיר חיים, שהיה קרוב להמשיך את ההתואששות של המארחת אך ספג בתוספת הזמן. גיל יצחק (42) כבש בנגיחה ובשעריים חלמו על קיזוז הפער בתחתית. בדקה ה-91 מלך שערי הליגה ז'ורדן פושה ניצל תרדמת בהגנה ועם שערו ה-14 העניק לאורחת נקודה יקרה. מדובר בספיגה ראשונה של המארחת אחרי 180 דקות.

הפועל עפולה - מכבי אחי נצרת 1:1

הרצף השלילי של אייל לחמן בבית נמשך והוא עדיין ללא ניצחון בעפולה אחרי שבעה ניסיונות. מדובר בתיקו רביעי העונה של המארחת, שהובילה משער עצמי של יאיא פטי בדקה ה-42. חביב ג'אבר הותיר את האורחת בעשרה שחקנים בדקה ה-58, אך מוחמד חטיב (75) איזן בנגיחה מושלמת עבור אחי נצרת, שרשמה תיקו רביעי ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully