וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם שאראס מהלל את לוקה דונצ'יץ': "שחקן כזה צומח פעם בדור"

ילד הפלא הסלובני קבע שיא קריירה ביורוליג והרשים את הרכז האגדי עם סלי מאני-טיים: "אין גבול לכישרון שלו". דונצ'יץ' נותן את הקרדיט לפאבלו לאסו: "לא מובן מאליו שהוא בוטח בי ככה בגיל כזה"

כוכב נולד בכדורסל האירופי. לוקה דונצ'יץ' בן ה-17 רשם אמש (חמישי) עוד ציון דרך בקריירה הקצרה שלו, כשקבע שיא קריירה ביורוליג עם 17 נקודות והוביל את ריאל מדריד לניצחון 91:96 על ז'לגיריס. ילד הפלא הסלובני שמר את הטוב ביותר לסוף: 8 מתוך 17 הנקודות שלו נקלעו בדקה וחצי האחרונות, כולל שתי שלשות קלאץ' אדירות שמנעו מריאל הפסד ביתי מפתיע. בהיעדרו של סרחיו יול הפצוע, דונצ'יץ' פשוט פורח: בתחילת השבוע הוא קבע שיאי קריירה של בנקודות (23) ואסיסטים (11) בליגה הספרדית, והפך לשחקן הצעיר בתולדות הליגה שנבחר ל-MVP המחזור.

גארד ריאל מדריד לוקה דונצ'יץ' עם אוגוסטו לימה, ז'לגיריס קובנה. GettyImages
ערב משחק נהדר. דונצ'יץ', מימין/GettyImages

"אני מאושר מהניצחון. אני מאוד צעיר, אבל אני חושב שפבלו לאסו מאמן גדול, הוא בוטח בי ומאמין בי. זה לא מובן מאליו", אמר היהלום הצעיר בסיום. לאסו הוסיף ש"דונצ'יץ' שיחק נהדר. היו לו קצת בעיות בהגנה בתחילת המשחק, אבל אני חושב שהוא פחות או יותר ניצח לנו את המשחק. אני מאושר בשביל הילד, במיוחד בגלל שהוא בא למשחק הזה אחרי תצוגה לא טובה מול פנרבחצ'ה".

ההצגה של דונצ'יץ' הרשימה גם את שאראס, שאמר בסיום ש"אחת לדור גדל שחקן כזה, שבגיל כזה מנצח משחקים ביורוליג. אני לא יודע אם הוא קר רוח או שזה בא לו באופן טבעי. הכל תלוי בו. יש לו מספיק כישרון ויש לו את האישיות כדי לקחת החלטות במאני-טיים. הזריקות שהוא קלע היו משוגעות ממש. שחקן מנוסה יותר היה מעדיף לחדור ולסחוט עבירות בסיטואציות האלה, אני מניח. אבל הוא ילמד. מדובר בכישרון בקנה מידה עולמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully