וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: בלאט ודרושאפקה ספגו תבוסה, אנאדולו ניצחה 68:72 את ברצלונה

הטורקים ספגו הפסד רביעי ברציפות במפעל עם 73:52 מול באסקוניה, שהובילה בקרוב ל-30 לאורך רוב המשחק ולקחה 19 ריבאונדים יותר מהיריבה. אולימפיאקוס הביסה בקלות את קאזאן, פנאתינייקוס את גלאטסראיי

שיין לארקין שחקן קוצ'ה לבוראל ויטוריה. GettyImages
לארקין חודר מול ההגנה הדלילה של דרושאפקה/GettyImages

המחזור ה-11 ביורוליג יגיע לסיומו הערב (שישי) עם ארבעה משחקים (שידורים חיים ב-5+ לייב): אנאדולו אפס רשמה ניצחון יוקרתי על ברצלונה, 68:72, ופנאתינייקוס הביסה את גלאטסראיי 58:85. אולימפיאקוס הביסה 59:88 את קאזאן. דיוויד בלאט ודרושאפקה ספגו תבוסה עם 73:52 מול באסקוניה.

אנאדולו אפס - ברצלונה 68:72

ניצחון חשוב מאוד לטורקים שמשפרים את מאזנם ל-5:6, בעוד ברצלונה יורדת למאזן שלילי, 6:5. המארחת הובילה במהלך רוב שלבי המשחק ובפתיחת הרבע האחרון כבר היתה ביתרון תשע, 45:54. טייריס רייס הוביל קאמבק כולל שלשה קריטית 40 שניות לסיום, והאורחת הצליחה להפוך את התוצאה. ביתרון 66:68 לקטלאנים, בריאנט דאנסטון קלע שתי נקודות בצבע, ודווקא רייס עשה עבירה מטופשת ששלחה את הפורוורד לעוד זריקה מקו העונשין. דאנסטון החטיא, אך ג'ייסון גריינג'ר תיקן והעלה את בארסה ליתרון 68:70. בהתקפה האחרונה רייס החטיא מחוץ לקשת, וחתם את ההפסד של קבוצתו. גריינג'ר היה הקלע המוביל של הטורקים עם 16 להן הוסיף 5 אסיסטים, תומא הרטל סיים עם 14 ו-3 אסיסטים. טיילר האניקט תרם ארבע נקודות ו-9 ריבאונדים. טייריס רייס הוביל את ברצלונה עם 22 נקודות ו-7 אסיסטים, ג'אסטין דולמן הוסיף 8.

פנאתינייקוס - גלאטסראיי 58:85

הירוקים ממשיכים לשמור על מאזן מצוין בבית, והערב הם רשמו את הניצחון החמישי שלהם ביוון והשישי בסך הכל, בדרך למאזן 5:6. האורחת יורדת למאזן 8:3. שחקניו של פסקואל שלטו מהפתיחה, ניצחו את כל ארבעת הרבעים ולא התקשו מול האחרונה בטבלה. קיי סי ריברס, ניק קלאתס וגבריאל קני קלעו 14 כל אחד, כריס סינגלטון תרם 13, 7 ריבאונדים ו-3 חטיפות (מדד 25). בלייק שליב בלט אצל הטורקים עם 15, תומפסון סיים עם 6 ו-8 ריבאונדים.

ג'ייסון גריינג'ר שחקן אנאדולו אפס (ימין) מול טייריס רייס שחקן ברצלונה. GettyImages
רייס קלע 22, זה לא הספיק/GettyImages

אולימפיאקוס - קאזאן 59:88

מאז ההפסד למכבי תל אביב, חזרו היוונים לעצמם והשיגו הערב את הניצחון השני שלהם ברציפות והרביעי בחמשת המחזורים האחרונים. מנגד, קאזאן חטפה הפסד רביעי בחמשת המשחקים האחרונים ועוד איזה הפסד. מאט לוג'סקי (6 ריבאונדים) ואריק גרין הובילו את קלעי אולימפיאקוס עם 15 נקודות כל אחד, אבל הראשון גם נפצע לקראת הסיום. ואסיליס ספאנוליס קלע 10, אפילו קוסטאס פפאניקולאו המאכזב סיים בספרות כפולות עם 12 נקודות ו-5 ריבאונדים כשיורגוס פרינטזיס קולע 11. אצל קאזאן אפשר לציין, כרגיל העונה, רק את קית' לנגפורד, שקלע 25 נקודות (7 מ-17 לשתיים, 3 מ-6 לשלוש), אבל מעבר לקלע האמריקאי הוותיק, לרוסים אין הרבה מה למכור מבחינה התקפית.

באסקוניה - דרושאפקה 52:73

הפסד רביעי ברציפות של דיוויד בלאט והקבוצה שלו ביורוליג וכזה שגם כואב מאוד. בסופו של דבר זה הסתיים "רק" ב-21 הפרש, אבל גם זה הרבה בעקבות הורדת רגל מהדוושה של היריבה. באסקוניה דרסה את דרושאפקה, כתשה אותה לאורך כל המשחק והובילה בהפרשים שהיו סביב ה-30, ג'יימס אנדרסון סיים את המשחק עם שלוש שלשות שמעט המתיקו את הגלולה, אבל לא באמת ובשבוע הבא מחכה לבלאט ריאל מדריד למה שעלול להיות ההפסד החמישי שלו ברציפות במפעל.

שיין לארקין הוביל את קלעי המנצחת עם 14 נקודות ו-5 אסיסטים, רודריג בובואה קלע 12, טורניקה שנגאליה קלע 11 וקלט 5 ריבאונדים, יוהאנס פויגטמאן סיפק עוד ערב מוצלח עם 10 נקודות ו-9 ריבאונדים, אדם האנגה הוסיף 9 נקודות ו-8 ריבאונדים. אצל המארחת אפשר לציין את ג'יימס אנדרסון שקלע 11 נקודות, כולן עמוק בתוך הגארבג' טיים, אדריאן מורמן קלע 7 וקלט 9 ריבאונדים. בראד וונאמייקר היה נורא ואיום עם 3 נקודות ב-0 מ-11 מהשדה, כשהוא גם נחסם 4 פעמים ומספק מדד חריג של 10-.

עוד כמה מספרים מהערב הזה: דרושאפקה קלעה 6 מ-15 מהקו, 11 מ-38 לשתיים ו-8 מ-26 לשלוש. היא איבדה 8 כדורים וחטפה 9 חסימות. בנוסף היא מסרה רק 11 אסיסטים ולקחה 28 ריבאונדים לעומת 47 של באסקוניה. בלאט יהיה חייב לראות שיפור משמעותי כבר בשבוע הבא מול ריאל מדריד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קית' לנגפורד שחקן קאזאן. GettyImages
כרגיל, לנגפורד היה היחיד שעשה משהו מבחינה התקפית אצל קאזאן/GettyImages
ניק קלאתס שחקן פנאתינייקוס. GettyImages
ניצחון קל. קלאתס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully