וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "המאמן שם דגש על הגנה, אני מנסה להטביע חותם בזה"

הישראלי מראה סימני התאוששות בסקרמנטו, לא חושב על עזיבה: "חשוב לי להיות חשוב עבור הקינגס", ומוחמא מהשבחים של הפרשן הבכיר זאק לואו. על היורובאסקט הקרב: "יהיה בעיקר כיף"

עומרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס. רויטרס
חוזר לעצמו? כספי/רויטרס

עומרי כספי חזר לרוטציה של סקרמנטו, ולמרות שהמספרים רחוקים מהסטטיסטיקה המרשימה של העונה שעברה, הפורוורד הישראלי מתחיל להראות סימני התאוששות, ונראה שגם שבארצות הברית שמים לב לכך. באתר הרשמי של הקינגס פורסמה כתבה קצרה על הישראלי, בה סיפר על קשיי התקופה האחרונה. "אני עדיין מנסה לחזור לקצב. יש לי הזדמנות לעזור לקבוצה הזאת לנצח משחקים, חשוב לי לבנות מזה משהו ולשחק טוב יותר", אמר כספי, שהוחמא ממה שכתב עליו הפרשן הבכיר זאק לואו בשבוע שעבר ("כספי חזר, והוא כיפי מתמיד, נמצא בכל מקום על המגרש").

בכתבה צוין כי בחמשת המשחקים הישראלים מדד הפלוס/מינוס של הישראלי היה הטוב ביותר של הקינגס, עם +7. כמו כן נכתב כי "לכספי היה במשחקים האלה תפקיד חשוב מאוד בקאמבקים של סקרמנטו, ולמרות שאף אחד מהקאמבקים הללו לא הוביל לניצחון, כספי הוכיח בהם שהוא הרבה יותר מכלי נשק התקפי".

שחקן סקרמנטו קינגס מאט בארנס. AP
כספי ירוויח מההסתבכות שלו? מאט בארנס/AP

על רקע ההסתבכות של הסמול פורוורד החביב על דייב ייגר, מאט בארנס, נראה שכספי יקבל יותר ויותר דקות, ויצטרך לתרום בין היתר בהגנה. "לתת בוסט של אנרגיות של חלק מה-DNA שלי ושל שאר השחקנים מהחמישייה השנייה. זה מה שהספסל שלנו מנסה לבנות - במקום שנכניס את הקבוצה לבור, אנחנו רוצים להוביל מהפכים ולחפות על החמישייה הראשונה. זה יכול להפוך את הקבוצה שלנו להרבה יותר טובה", אמר כספי, והוסיף כי "אני מנסה להטביע חותם הגנתי ולהיות כמה שיותר אגרסיבי, זה אחד מסדרי העדיפויות של המאמן, אז אני מנסה להתרכז בהגנה".

בראיון אחר שפורסם עם כספי באתר היורובאסקט, הישראלי התייחס לאתגר שעומד בפני נבחרת ישראל בקיץ. "יהיה קשה מאוד, אך יחד עם זאת בטוח שיהיה כיף. יהיו קרבות אדירים מדי משחק. כולנו למדנו לקח מהמשחק הקודם מול איטליה בשמינית הגמר בצרפת וננסה ליישם את הלקחים גם הפעם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully