וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת האלופות של פיב"א: בנביט מארחת את עירוני נהריה

אחרי שלושה ניצחונות רצופים בשלב הבתים תנסה הקבוצה של אריק אלפסי לרשום הפתעה גדולה בטורקיה (19:00, ספורט 5+) כשתפגוש את מוליכת הליגה המקומית, שהפסידה רק פעם אחת בליגת האלופות

שחקני עירוני נהריה טיירון נאש, תומר בר אבן, יהונתן שולדבראנד. ברני ארדוב
הסגולים לא שקטים/ברני ארדוב

העונה האירופית של עירוני נהריה תימשך מחר (רביעי) כשהקבוצה מהצפון תתארח בטורקיה אצל בנביט (19:00, שידור ישיר בספורט 5+). נהריה מגיעה למשחק אחרי שלושה ניצחונות רצופים בשלב הבתים של ליגת האלופות שהכניסו אותה חזק לתמונת העלייה לשלב 24 הגדולות. מנגד, הטורקים, שניצחו בסיבוב הראשון בעין שרה 70:83, מחזיקים במאזן של שישה ניצחונות מול הפסד בודד.

למרות התקופה הטובה בליגת האלופות, ממש לא שקט בעירוני נהריה. ההפסד הביתי לבני הרצליה, השני ברציפות במסגרת הליגה, הצמיד את הקבוצה לתחתית הלוהטת, ובקבוצה שוב שוקלים לבצע שינויים בסגל. במהלך השבוע האחרון בחנו במועדון אפשרות לצרף את הגארד דומיניק ג'ונסון, ששיחק לפני שנתיים במכבי ראשון לציון, אך השחקן ששוחרר באלבה ברלין העדיף לחתום בוארזה. בקבוצה עשו הבוקר את המסע לטורקיה, והמשיכו לעיר בנדירמה, שם ייערך המשחק. בנהריה יודעים שניצחון ייחשב להישג ענק מול הקבוצה הטורקית החזקה, אך הם לא מתכוונים לוותר על המשחק מראש.

בנביט היא אחת הפייבוריטיות לזכייה בליגת האלופות של פיב"א. הקבוצה מוליכה את הליגה הטורקית עם שמונה ניצחונות והפסד אחד, כשהמאמן סשו פיליפובסקי גורם לשחקנים שלו להציג כדורסל משכנע מתחילת העונה. את הקבוצה מובילים שלושה שחקנים - הקלע הליטאי הנהדר גדימינאס אורליק, עם 16.6 נקודות למשחק בליגת האלופות, הרכב ג'ורדן ת'יאודור, שרושם 14.3 נקודות, 6.2 אסיסטים ו-4 ריבאונדים והאמריקאי ג'רמי צ'אפל עם 9.9 נקודות, 4.7 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully