וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם שבעה שחקני סגל ראשון כשירים: מכבי ראשון לציון מארחת את קטאייה

עם שבעה שחקני סגל ראשון כשירים וללא ווינס, דאוסון וכדיר, ינסו השחקנים של שיבק לגבור על הקבוצה הפינית (19:30, 5+ לייב) במשחק קריטי לקראת העלייה לשלב הבא בליגת האלופות של פיב"א. תומאס: "אנחנו לא שאננים"

קרטיס ג'רלס הפועל ירושלים מול אבי בן שימול מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
מגיעים בסגל חסר. בן שימול וג'רלס/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון תפתח מחר (שלישי) את הסיבוב השני בשלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א, כשתארח בבית מכבי את קטאייה יוהנסו הפינית (19:30, שידור ישיר ב-5+ לייב). הכתומים מגיעים למשחק במאזן דומה לזה של הפינים - שלושה ניצחונות וארבעה הפסדים - כשאותו מאזן יש גם לאורדאה הרומנית וסראטוב הרוסית, כשכל הקבוצות צמודות במקומות 4-7. רק הקבוצה שתסיים רביעית תעפיל בוודאות לשלב 24 האחרונות, כשככל הנראה גם החמישית תצטרף אליה. במשחק הראשון בין הקבוצות בפינלנד, ניצחה ראשון לציון 64:72, והעלתה את המאזן שלה מול הפינים ל-0:3.

בעיר היין מגיעים להתמודדות נגד קטאייה בסגל חסר במיוחד. מאליק ווינס, הזר החדש שערך בכורה בתבוסה להפועל ירושלים, לא יכול לשחק בשלב זה בליגת האלופות, ואילו שון דאוסון ואלישי כדיר סוחבים פציעות ולא ישחקו. המצב הזה יעמיד לרשותו של אריק שיבק שבעה שחקני סגל ראשון כשירים, כשביניהם הצעירים עידן זלמנסון ונמרוד לוי, שאמורים לקבל דקות רבות. במועדון ניסו לשים מאחוריהם את התקרית בין הקפטן ניצן חנוכי ואמארה סטודמאייר במשחק בירושלים ביום שבת האחרון, במהלכה זרק הכוכב האמריקאי את שחקן הכתומים אל הפרקט. בראשון יודעים שניצחון על הפינים משמעותו שיפור גדול מאוד לסיכויי העפלה לשלב הבא.

"למרות הניצחון בסיבוב הראשון אנחנו לא שאננים", אמר צ'ארלס תומאס לקראת המשחק, "קטאיה רשמה ניצחונות על קבוצות חזקות כמו לה מאן וקרשיאקה ולכן אסור לנו להקל ראש. עלינו לבוא מוכנים למשחק ומרוכזים ולהציג כדורסל חכם".

קטאייה יוהנסו שינתה מעט את פניה מאז המשחק נגד ראשון לציון. הקבוצה החלשה יחסית השיגה ניצחונות יפים מאוד על לה מאן בבית, ובשבוע שעבר הדהימה את קרשיאקה הטורקית בחוץ. כוכב המשחק הקודם נגד ראשון לציון, ביירון ווסלי, לא משחק במועדון בתקופה האחרונה וצפוי לחתום בקבוצה אחרת בקרוב, ומי שצורף לסגל מאז הוא שחקן הפועל תל אביב לשעבר ריון בראון. את הקבוצה ממשיכים להוביל הרכז הפיני טימו ראניקו והקנדי דניאל מאלינגס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully