וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיאי קריירה ללוקה דונצ'יץ': 23 נק' ו-11 אס' מול פואנלברדה

היהלום של הכדורסל האירופי נבחר ל-MVP של המחזור בספרד כשהוליך את ריאל מדריד ל-76:92 על פואנלברדה. 78:79 לברצלונה על גראן קנאריה, הפסד בכורה לצסק"א ב-VTB, ניצחון קליל לבאמברג

לוקה דונצ'יץ' שחקן ריאל מדריד. GettyImages
עתיד מזהיר. דונצ'יץ'/GettyImages

עזיבתו של סרחיו רודריגס ל-NBA פינתה בריאל מדריד את הבמה ללוקה דונצ'יץ', שבגיל 17 מקבל דקות משחק מרובות ומשיב עם יכולת מצוינת - גם ביורוליג וגם ב-ACB. היום (ראשון) סיפק היהלום הגדול של הכדורסל האירופי את הופעת השיא בקריירה הצעירה שלו, כשקלע 23 נקודות וחילק 11 אסיסטים ב-76:92 של הבלאנקוס על פואנלברדה. ההצגה הזו סידרה לו את תואר ה-MVP של המחזור העשירי בספרד.

* סגנית המוליכה ברצלונה ניצחה 78:79 את גראן קנאריה בזכות שתי קליעות עונשין של הווינר הגדול טייריס רייס, שקלע 5 נקודות בסך הכל. סטראטוס פרפרוגלו הצטיין עם 16 נקודות.

* צסק"א מוסקבה נחלה הפסד בכורה ב-VTB העונה - 83:74 ליריבת הפועל ירושלים ביורוקאפ, לוקומוטיב קובאן. קווין ג'ונס הצטיין עם דאבל-דאבל מרשים של 21 נקודות ו-15 ריבאונדים.

* יריבת מכבי תל אביב ביום רביעי ביורוליג, באמברג, התאוששה מההפסד הדרמטי לצסק"א מוסקבה עם 54:79 על יינה בליגה הגרמנית, שם היא עדיין מושלמת. מאודו לו בלט עם 14 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully