וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "צריך לשים את ירח הדבש מאחורינו, מה שהיה היה"

קליבלנד כבר עם הפסד שלישי ברציפות, הכוכב מודאג: "כולם צריכים להבין שזו עונה חדשה". לו: "למרות היכולת, אני לא מודאג". וגם: העקיצה של ווייד ללברון, הרמז של רוז והנתון המרשים של לאונרד

שחקן קליבלנד לברון ג'יימס. AP
לקח את ההפסד בצורה קשה. לברון/AP

לא ברור למה חיכו הלילה (בין שישי לשבת) חובבי ה-NBA יותר: למשחק המסקרן בין שיקגו בולס לקליבלנד קאבלירס, או לראות האם לברון ג'יימס יעמוד בהתערבות עם דווין ווייד. בצד המקצועי, הבולס יצאו מהמשחק כשידם על העליונה והנחילו לקאבס הפסד שלישי ברציפות. ומה בנוגע לצד האומנותי? אותו נשאיר לאמרה המפורסמת - "תמונה אחת שווה 1,000 מילים".

שחקן קליבלנד לברון ג'יימס עם שחקן שיקגו דווין ווייד. AP
מילה זו מילה. ווייד מרוצה, לברון קצת פחות/AP

התגובות

"אנחנו צריכים לשים את ירח הדבש מאחורינו", אמר לברון בסיום. "צריך להתחיל לשחק, להילחם כל משחק כאילו לא זכנינו בכלום. מה שהיה בעונה שעברה היה בעונה שעברה, זו עונה חדשה וכולם צריכים להבין את זה. כולם, בלי יוצא מן הכלל, צריכים להרים את עצמם".

"אנחנו חייבים להשתפר", הוסיף טיירון לו. "אני לא מודאג כי אנחנו קבוצה טובה, אף על פי שאנחנו לא נראים כך בתקופה האחרונה". "היה לי משחק רע", ציין קווין לאב. "היינו צריכים להישאר בקצב ולא לתת לשיקגו לברוח".

"ברור שאנחנו לא רוצים להפסיד שלוש פעמים ברציפות", אמר קיירי אירווינג. "עכשיו אנחנו צריכים להבין איך לצאת מזה, ולשפר את המשחק שלנו. כולנו תחרותיים, כולנו ווינרים וכולנו רוצים לצאת מהמצב הזה".

עוד באותו נושא

הפסד שלישי ברציפות לקליבלנד, סל ניצחון לקוואי לאונרד

לכתבה המלאה
שחקן קליבלנד לברון ג'יימס עם שחקן שיקגו דווין ווייד. AP
"החליפה התאימה לו". ווייד עם לברון/AP

"אני חושב שהחליפה התאימה מאוד ללברון", התלוצץ ווייד. "הוא היה נראה בדיוק כמו שחקן בייסבול". "אני רוצה להישאר בניקס עד סוף הקריירה", אמר רוז שקלע 24 נקודות בניצחון. "אנחנו בונים פה משהו יפה, שיישאר עוד שנים רבות. אני אוהב את האווירה בניו יורק, את הסביבה, את הצוות המקצועי ואת חבריי לקבוצה".

"רונדו הוא כמו קוורטרבק", אמר חברו לקבוצה טאג' גיבסון. "אף על פי שהוא מעולם לא שיחק פוטבול, הדרך שבה הוא אוסף את כולם מזכירה קוורטרבק. הוא תמיד מעודד ודוחף אותנו קדימה. הוא חבר נהדר שמציג יכולת גבוהה גם על הפרקט".

שחקן שיקגו בולס רייג'ון רונדו. AP
כמו קוורטרבק. רונדו/AP

המספרים

* ללברון היו שמונה איבודים (שיא עונתי).

* קינג ג'יימס איבד 20 כדורים בשלושת ההפסדים האחרונים של הקאבס.

* שיקגו אמנם ניצחה, אך קלעה רק שלוש שלשות מ-18 ניסיונות.

* טאג' גיבסון רשם שיא עונתי של נקודות כשקלע 23.

* הטריפל דאבל של רונדו היה הראשון במדי הבולס וה-29 בקריירה.

* רונדו הוא השחקן הפעיל עם כמות הטריפל דאבלים השלישית בטיבה אחרי לברון וראסל ווסטברוק.

* ג'ימי באטלר רשם משחק 12 ברציפות עם יותר מ-20 נקודות.

* לקוואי לאנורד 17 משחקים בהם קלע מעל 20 נקודות העונה - המספר הגבוה ביותר ב-20 המשחקים הראשונים של העונה מאז שעשה זאת דייויד רובינסון בעונת 1994/95.

שחקן סן אנטוניו קוואי לאונרד. AP
ד"ש לרובינסון. לאונרד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully