וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון חוגגת, דריימונד כועס, לברון מוכן לשלם על ההתערבות

הרוקטס גברו על הווריירס בשתי הארכות: "זו הצהרה". כוכב סגנית האלופה זעם על השופטים: "אולי אלך לקרוא את ספר החוקים שוב". קינג ג'יימס יגיע למשחק מול וייד והבולס לבוש במדי שיקגו קאבס

ג'יימס הארדן יוסטון רוקטס. AP
הארדן ויוסטון עם ניצחון נהדר מבחינתם/AP

לילה גדול עבר על ה-NBA בין חמישי לשישי, עם שני משחקים מרכזיים: יוסטון יצאה מאוקלנד עם 127:132 בשתי הארכות מול גולדן סטייט ואילו לוס אנג'לס קליפרס הוכיחה את כוחה עם 94:113 בחוץ על האלופה קליבלנד.

הרוקטס חטפו 37 נקודות בזמן החוקי מקווין דוראנט, אבל החבר לשעבר לקבוצה בת'אנדר, ג'יימס הארדן, יחד עם שאר השחקנים שהציב מייק דאנטוני בתוספת הזמן, הצליחו לבלום את KD על 1 מ-7 מהשדה ושתי נקודות בלבד בעשר הדקות של צמד ההארכות: "זו הצהרה, זה ניצחון שמראה לכל הליגה שאנחנו יכולים להתחרות מול כל קבוצה", סיכם באושר פטריק בברלי, "היינו מלאי ביטחון כקבוצה וזה רק אחד מהדברים שהמאמן שלנו הנחיל בנו".

מנגד, לסגנית האלופה שאיבדה רצף של 12 ניצחונות היו טענות לשיפוט, בעיקר לאחר שעבירת תוקף של סטפן קרי, 3:25 לסיום ההארכה השנייה, שלחה אותו לספסל עם שש עבירות. אם לא די בכך, דריימונד גרין ספג 2:10 דקות לסיום עבירה לא ספורטיבית, מה שאפשר להארדן לקלוע פעמיים מהקו בדרך לניצחון: "אני חושב שהיה אפשר לשרוק עוד דברים כעבירות לא ספורטיביות", אמר גרין לאחר המשחק, "אני קיבלתי מכה בראש ולא שרקו לטובתי. אולי כדאי שאלך לקרוא את ספר החוקים, אולי אני טועה. אבל אם אני לא טועה, אני צודק". דוראנט היה קצת יותר רגוע ורק אמר: "יהיו לילות כאלה וצריך למצוא דרכים לנצח משחקים כאלה".

עוד בנושא:

יוסטון ניצחה את הווריירס בחוץ בשתי הארכות, הקליפרס הביסו את קליבלנד באוהיו

סטפן קרי קווין דוראנט גולדן סטייט ווריירס. AP
גולדן סטייט עצבנית על השיפוט. דוראנט וקרי/AP

לברון ג'יימס, שנבחר לשחקן החודש במזרח, ראה את הבעיות בקליבלנד נמשכות ואחרי התבוסה במילווקי, הגיעה הלילה גם תבוסה ביתית ב-19 הפרש מול הקליפרס, ששוב הוכיחו עד כמה הם חזקים ויצאו בעצמם מרצף של שלושה הפסדים. הלילה יפגוש קינג ג'יימס חבר ותיק, דוויין וייד, כאשר האלופה תגיע להתארח בשיקגו. העיניים יופנו ללברון עוד לפני המשחק, שכן לאור ההפסד שלו בהתערבות עם וייד על הוורלד סירייס, שם שיקגו קאבס ניצחה את קליבלנד אינדיאנס, ייאלץ כוכב הקאבלירס להתייצב למפגש הלילה כשהוא לבוש, מכף רגל ועד כובע על הראש, במדי שיקגו קאבס. יהיה מעניין.

"אלה היו שני משחקים די גרועים שלנו", סיכם ג'יימס את ההופעה מול הקליפרס, בה רשם רק 16 נקודות ואיבד חמישה כדורים, "אתה מקווה שמשחקים כאלה לא יקרו אחד אחרי השני, אבל זה קורה. שלושה משחקים כאלה ברציפות? זה כבר משהו רציני יותר. אנחנו צריכים להבין מה לא עובד. זה לא כמו בפוטבול, שיש לך שבוע שלם לבדוק את עצמך ולהשתקם. יש לנו משחק לילה אחרי לילה כאן".

בצד המנצח, דוק ריברס היה מבסוט: "זה מי שאנחנו באמת, אני מאמין בזה. שיחקנו בהתאם לפוטנציאל שלנו הפעם וזה היה נהדר. זה ניצחון קבוצתי גדול".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. AP
דאנק עוצמתי של לברון לא הספיק/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully