וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ביברס נאתכו כבש שער ליגה ראשון מאז אוגוסט 2015

אחרי הפנדל המוצלח מול לברקוזן בליגת האלופות, קשר הנבחרת השלים 90 דקות ודייק מהנקודה הלבנה (26) בניצחונה של צסק"א מוסקבה 0:2 על אורנבורג. קבהא בישל בניצחונה של מאריבור

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה (משמאל) מול סאמו שחקן רובין קאזאן. GettyImages
קטע בצורת ארוכה בליגה. ביברס נאתכו, משמאל/GettyImages

ביברס נאתכו כבש הערב (רביעי) את שער הליגה הראשון שלו מאז אוגוסט 2015, כשדייק מהנקודה הלבנה בניצחון 0:2 על אורנבורג במחזור ה-16 בליגה הרוסית. הקשר הישראלי, שהבקיע בפנדל גם את שערו הקודם העונה, לרשת לברקוזן בליגת האלופות לפני שמונה ימים, העלה את צסק"א ליתרון בדקה ה-26 והבלם הוותיק סרגיי איגנשביץ' חתם בדקה ה-79. נאתכו השלים 90 דקות וקבוצתו במקום השלישי עם 29 נקודות, מרחק שמונה מהמוליכה ספרטק מוסקבה, לה משחק חסר.

* מרואן קבהא בישל את השער הרביעי בניצחונה של מאריבור 0:4 על קופר בליגה הסלובנית. קבהא השלים 90 דקות, סינטאיהו סלליך ספג כרטיס צהוב בדקה ה-69 והוחלף דקה לאחר מכן. מאריבור בפסגה עם 43 נקודות אחרי 19 מחזורים, נקודה יותר מאולימפיה לובליאנה.

* מונס דאבור שיחק 65 דקות בהרכב רד בול זלצבורג, שניצחה 1:3 בחוץ את אוסטריה וינה ועלתה על חשבונה למקום השלישי בליגה האוסטרית, מרחק חמש נקודות מהמוליכה המפתיעה אלטאך. לארי קאיודה צימק למפסידה.

* רמי גרשון השלים 90 דקות בהרכב גנט, שעלתה לרבע גמר הגביע הבלגי עם ניצחון ביתי 0:1 על לוקרן. קני סייף נכנס בדקה ה-72, אופיר דוידזאדה לא שותף. ז'רמי פרבה הכריע בדקה ה-78.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully