וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס המילטון עשוי לאבד 30 מיליון ליש"ט: "עשה תרגילים מלוכלכים"

זעם גדול במרצדס על ההתנהלות של לואיס המילטון, שהפר באופן מופגן את הוראות ראשי הקבוצה במירוץ המכריע באבו דאבי: "אין מקום לאנרכיה". המנהל הטכני של מרצדס: "לשים את עצמך מעל לקבוצה זה זלזול בערכים"

לואיס המילטון ניקו רוזברג פורמולה 1. GettyImages
ובסוף זה גם לא עזר לו. המילטון ורוזברג/GettyImages

ביקורת חריפה על לואיס המילטון בעקבות התנהגותו השנויה במחלוקת אתמול (ראשון) במירוץ האחרון של הפורמולה 1 באבו דאבי. על פי דיווחים באנגליה, בקבוצת מרצדס זועמים על המילטון, שלא מילא את הוראות ראשי הקבוצה. הבריטי אומנם ניצח אתמול במירוץ באבו דאבי, אבל עדיין ראה את חברו לקבוצה ויריבו הגדול ניקו רוזברג מוכתר כאלוף.

הסיכוי היחיד של המילטון לזכות בתואר היה שרוזברג יסיים מחוץ לשלושת הראשונים. בשל כך לכל אורך המירוץ, אותו הוביל הבריטי, המילטון הוריד מהירות, וזאת על מנת לאפשר לנהגים שמאחור להדביק אותם, לייצר תחרות ולהלחיץ את הגרמני. כך או כך, זה לא עבד, ובסופו של דבר רוזברג זכה בתואר, אבל בקבוצה זוכרים כיצד העבירו להמילטון הוראות בקשר בדרישה להגביר את המהירות, והוא ענה "נוח לי במצב שבו אני עכשיו". גם סבסטיאן פטל לא אהב את הגישה של המילטון, וציין ש"בסוף היה קצת טריקי, כח לואיס עשה כמה תרגילים מלוכלכים".

לואיס המילטון פורמולה 1. GettyImages
יכול לעלות לו ביוקר. המילטון/GettyImages

"לואיס המילטון סיכן את חוזהו ועשוי לאבד 30 מיליון ליש"ט", נכתב ב"דיילי מייל" על ההחלטה של המילטון להפר את ההוראות. מנהל מרצדס טוטו וולף הגדיר את ההתנהגות של המילטון כ"אנרכיה". לדבריו, "אין מקום לאנרכיה בשום מקום, בשום קבוצה". כשנשאל אם המילטון ייענש או ייקנס אמר רק ש"הכל אפשרי".

המנהל הטכני של מרצדס פדי וולף, שלכל אורך העונה נאלץ להתמודד עם היריבות בין שני הנהגים שלו וכבר הצהיר שלא יהסס להעניש או להשעות, אמר ש"חלק ממני אומר שבקבוצה שיש בה 1,500 אנשים וחברה שמעסיקה 300 אלף עובדים, חובה שיהיו ערכים שכולנו מכבדים. לזלזלז בהם בפומבי מצהיר שאתה שם את עצמך לפני הקבוצה, זה פשוט מאוד. חלק אחר ממני יודע שזה היה הסיכוי היחידי שלו לזכות באליפות, ואולי אי אפשר לדרוש מאחד הנהגים הכי טובים שיש ללכת נגד האינסטינקטים שלו".

המילטון עצמו אמר ש"אני לא חושב שעשיתי משהו מסוכן. אני נלחם על התואר. אני מוליך במירוץ. אני שולט בו. זה החוקים. אני בדרך כלל לא עושה דברים על מנת לפגוע בקבוצה שלי או במותג. אבל כבר זכינו בתואר היצרנית, אז זה היה אני נגד ניקו".

נהג רדבול כריסטיאן הורנר הגן על המילטון ואמר ש"לא הייתי מצפה ממנו להתנהג אחרת. הוא שיחק במסגרת החוקים. הוא היה חייב שיהיו מכוניות בינו לבין רוזברג, לא הייתה לו אפשרות אחרת. זה כמו שבכדורגל קבוצה מגנה על היתרון ומניעה כדור בחצי שלה. אני לא רואה בזה שום דבר רע. כשיש שני נהגים שמתחרים על התואר, נאיבי לצפות למשהו אחר".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ניקו רוזברג פורמולה 1. GettyImages
ניקו רוזברג פורמולה 1/GettyImages
ניקו רוזברג פורמולה 1 עם אשתו ויויאן. GettyImages
ניקו רוזברג פורמולה 1 עם אשתו ויויאן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully