וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר גביע דייויס: קרואטיה וארגנטינה ב-1:1 אחרי יום המשחקים הראשון

דל פוטרו (38) החזיר את ארגנטינה לחיים עם 4:6, 7:6 (6), 3:6, 5:7 מול קרלוביץ' (20). צ'יליץ' (6) שמט יתרון של שתי מערכות, אבל ניצח 3:6, 5:7, 6:3, 6:1, 2:6 את דלבוניס (41)

מארין צ'יליץ' טניסאי קרואטי. רויטרס
עשה את שלו בסופו של דבר. צ'יליץ'/רויטרס

גמר גביע דייויס בין קרואטיה לארגנטינה נפתח היום (שישי) עם משחק מרתק ודרמטי במיוחד באולם המפוצץ לחלוטין בזאגרב. מארין צ'יליץ', המדורג שישי בעולם, שמט יתרון של שתי מערכות, אבל הצליח לעשות את שלו ולהעניק לקרואטים את הנקודה הראשונה. לאחר מכן הצליח חואן מרטין דל פוטרו לעמוד בציפיות הגבוהות ובלחץ, ניצח את איבו קרלוביץ' וקבע 1:1 בתום יום המשחקים הראשון בזאגרב, לשמחתם של אלפי הארגנטינאים ביציעים ודייגו ארמנדו מראדונה אחד.

עבור האורחת זה הגמר החמישי, והיא עדיין מחפשת זכייה ראשונה בתואר היוקרתי, לאחר שהפסידה ב-1981, 2006, 2008 ו-2011. הקרואטים חגגו זכייה היסטורית בגביע בהופעה היחידה שלהם בגמר ב-2005. ארגנטינה ניצחה בכל שלושה המפגשים בין שתי הנבחרות בעבר, האחרון ברבע גמר הדייויס ב-2012.

פדריקו דלבוניס טניסאי ארגנטינאי עם האוהדים. רויטרס
שאב אנרגיות מאלפי הארגנטינאים ביציעים, אבל זה לא הספיק. דלבוניס/רויטרס

מארין צ'יליץ' (6, קרואטיה) - פדריקו דלבוניס (41, ארגנטינה) 3:6, 5:7, 6:3, 6:1, 2:6

הקרואטי היה נראה בדרך לניצחון נינוח וקל כדי לסדר את הנקודה הכי בטוחה מבחינת הנבחרת שלו. הוא עלה כבר ליתרון של שתי מערכות, אבל דלבוניס השתלט לחלוטין על המערכה השלישית ושיחק טניס ברמה גבוהה מאוד בה ובמערכה הרביעית והצליח לחזור לעניינים כשברקע אלפי אוהדים ארגנטינאים דוחפים אותו. בסופו של דבר, אלוף ארצות הברית משנת 2014 חזר ליכולת הטובה שלו במערכה החמישית, השיג בה שתי שבירות וסגר עניין עם ניצחון מרשים. צ'יליץ' סיים את המשחק עם 17 אייסים ו-12 ווינרים בלבד, בעוד לדלבוניס היו רק 4 אייסים ו-25 ווינרים.

"היה ברור לי שיהיה משחק קשה, פדריקו שיחק אגרסיבי וטוב מאוד. במערכה החמישית ניסיתי להישאר בעניינים ואני שמח שניצחתי", אמר צ'יליץ' בסיום, "ירדו לי האחוזים של ההגשות במערכה השלישית והרביעית, אבל זה משחק של חמש מערכות וגביע דייויס, אתה תמיד צריך לדעת שיהיו עליות וירידות במהלך המשחק, אני שמח שהצלחתי לנצח. לשחק באווירה כזו זה נהדר, האוהדים הארגנטינאים מדהימים והם יוצרים פה אווירה נהדרת, אבל גם הקהל הקרואטי נפלא ואני שמח ששימחתי אותו. הייתי הפייבוריט וידעתי שאני חייב לנצח, אבל הצלחתי ואני משוכנע שעכשיו יהיה לאיבו קרלוביץ' יותר קל לשחק".

איבו קרלוביץ' (20, קרואטיה) - חואן מרטין דל פוטרו (38, ארגנטינה) 6:4, 6:7 (6), 6:3, 7:5

אמנם הדירוג מראה על פער של 18 מקומות בין השניים לטובת הקרואטי, אבל בפועל היה ברור שדלפו הוא הפייבוריט הברור במשחק הזה. חואן מרטין דל פוטרו, שעשה השנה קאמבק פנטסטי, עמד בכל הלחץ ובציפיות וניצח 4:6, 7:6 (6), 3:6, 5:7 את איבו קרלוביץ', שהחליף את בורנה צ'וריץ' הפצוע. הקרואטי הענק (2.12 מטר) הגיש לא פחות מ-35 אייסים לעומת 15 של הארגנטינאי, אבל גם ביצע 12 שגיאות כפולות, בעוד דלפו לא ביצע אפילו אחת כזו. כמו כן, לדל פוטרו היו 23 ווינרים לעומת 19 שגיאות לא מחויבות, בעוד קרלוביץ' השיג 30 ווינרים לעומת 48 שגיאות לא מחויבות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
חואן מרטין דל פוטרו טניסאי ארגנטינאי. רויטרס
עמד בציפיות האדירות ממנו. דל פוטרו/רויטרס
חואן מרטין דל פוטרו טניסאי נבחרת ארגנטינה. רויטרס
כמה שהוא מאושר/רויטרס
חואן מרטין דל פוטרו טניסאי ארגנטינאי. רויטרס
שחרר הרבה רגשות. דל פוטרו/רויטרס
דייגו מראדונה כדורגלן עבר צופה בגמר גביע דייויס בין קרואטיה לבין ארגנטינה. רויטרס
דייגו ארמנדו מראדונה מאושר מהניצחון של דל פוטרו/רויטרס
דייגו מראדונה כדורגלן עבר בגמר גביע דייויס בין קרואטיה לבין ארגנטינה. רויטרס
דל פוטרו נתן לו הרבה סיבות לחייך/רויטרס
דייגו מראדונה כדורגלן עבר בגמר גביע דייויס בין קרואטיה לבין ארגנטינה. רויטרס
"ואמוס"/רויטרס
איבו קרלוביץ' טניסאי קרואטי. רויטרס
גם 35 אייסים לא הספיקו לו מול דלפו. קרלוביץ'/רויטרס
דייגו מראדונה מעודד את נבחרת הדייויס של ארגנטינה מול נבחרת קרואטיה. רויטרס
גם מראדונה הגיע לתמוך בארגנטינה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully