וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניק יאנג ניצח את הת'אנדר, הניקס לוהטים, ניו אורלינס מתאוששת

שלשת ניצחון של הגארד נתנה ללייקרס ניצחון 109:111 על אוקלהומה סיטי, למרות קאמבק אדיר של ווסטברוק. הניקס גברו 103:107 על פורטלנד עם 31 של פורזינגיס, הפליקנס ניצחו באטלנטה

שחקן לוס אנג'לס לייקרס ג'ורדן קלארקסון לפני שחקן אוקלהומה סיטי אנס קאנטר. GettyImages
סגר את הסיפור. קלארקסון/GettyImages

ארבעה משחקים נערכו הלילה (בין שלישי לרביעי) ב-NBA. דנבר גברה על שיקגו בסיומו של מותחן, ניו יורק ניקס ניצחה את פורטלנד וניו אורלינס עם ניצחון שלישי רצוף מאז חזרתו של ג'רו הולידיי, הפעם על אטלנטה.

seperator

דנבר (8:6) - שיקגו (6:9) 107:110

כשנותרו 9.5 שניות לסיום, קלע וויל ברטון שתי זריקות מהקו, קבע 107:110 ולמעשה סגר את הסיפור, אחרי מותחן לא קטן, והעניק לדנבר ניצחון ביתי עשירי ברציפות על הבולס, שלא ניצחו בדנבר מאז 2006. אחרי רבע ראשון מצוין של האורחת, רשמו הנאגטס פתיחה רצחנית לרבע השני שכללה ריצת 0:22 בדרך ליתרון במחצית. במצב של 107:107, נשלח ברטון אל קו העונשין, שם עמד היטב בלחץ והכריע את המפגש. אייזאה קאנון ניסה להשוות עבור הבולס, אך אפילו לא פגע בטבעת. הרוקי ג'מאל מארי הוביל את המנצחת עם 24 נקודות מהספסל אליהן הוסיף שישה ריבאונדים. ג'ימי באטלר קלע 35 עבור הבולס, כולל גם שמונה ריבאונדים וחמישה אסיסטים. דוויין ווייד הוסיף 22, רז'ון רונדו סיים עם 13, 11 ריבאונדים ושמונה אסיסטים.

ניו יורק (7:7) - פורטלנד (8:8) 103:107

זו שעולה וזו שיורדת. הניקס הלוהטים כבר עם ארבעה ניצחונות בחמשת משחקיהם האחרונים, בעוד שהבלייזרס במצב הפוך לגמרי, עם ניצחון אחד בחמשת משחקיהם האחרונים. פורטלנד הייתה קרובה, אפילו קרובה מאוד, אלא שסל של דריק רוז, 6.8 שניות לסיום, הוציא לה באופן סופי את הרוח מהמפרשים והשאיר את הניצחון בביתה של הקבוצה מהתפוח הגדול. כרמלו אנתוני פתח היטב את המשחק, אך לא היה פקטור במחצית השנייה, במהלכה רשם רק 2 מ-12 מהשדה כשברבע הרביעי הוא לא קלע כלל. אנתוני סיים עם 17 נקודות ושישה ריבאונדים, כשאת קלעי הקבוצה הוביל קריסטפס פורזינגיס, עם 31 נקודות (3 מ-8 לשלוש) ותשעה ריבאונדים. רוז הוסיף 18, דמיאן לילארד קלע 22 מנגד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני דנבר נאגטס, קנת' פאריד, דנילו גלינארי, מול שחקן שיקגו בולס ג'ימי באטלר. AP
ניצחון דרמטי. פאריד וגלינארי סוגרים את באטלר/AP

אטלנטה (5:9) - ניו אורלינס (10:5) 112:94

0:3. זה המאזן של הפליקאנס מאז חזרתו של ג'רו הולידיי, שלא פתח את העונה עם קבוצתו בשל מצבה הבריאותי של אשתו. אלא שמאז, ניו אורלינס לא הביטה לאחור. פתיחת המשחק הרצחנית שלה (14:34) ברבע הראשון, עזרה לאורחת לחזור עם ניצחון חוץ לא פשוט, כשהולידיי, שעלה מהספסל ושיחק 27 דקות, תרם 15 נקודות, ארבעה ריבאונדים וארבעה אסיסטים. את הקבוצה הוליך טים פרייזר עם 21 נקודות ו-14 אסיסטים, כשאנתוני דייויס סיים עם 13 בלבד ב-19 דקות, לאחר שסבל מפציעה אך חזר לקראת הסיום. דניס שרודר וקייל קורבר קלעו 14 כל אחד אצל ההוקס.

ל.א לייקרס (7:7) - אוקלהומה סיטי (6:8) 109:111

דרמה גדולה בסטייפלס סנטר: שש וחצי דקות לסיום, הלייקרס נראו בדרך לניצחון נינוח כשעלו לפלוס 14. לרוע מזלם, זה בדיוק היה הרגע שבו ראסל ווסטברוק התעורר. כוכב הת'אנדר צלף 14 נקודות מאותה נקודה, החזיר את המשחק לחיים וראה את סטיבן אדאמס נותן לקבוצה שלו יתרון 13 שניות לסיום. הלייקרס הלכו לתרגיל קצת מבולבל, בסופו הכדור הגיע במקרה לניק יאנג, שצלף שלשה גדולה כשנותרו חמש שניות על השעון. ווסטברוק עוד ניסה שלשת ניצחון שהלכה החוצה, והלייקרס חגגו ניצחון אחרי שני הפסדים רצופים. ג'ורדן קלארקסון הוליך את החבורה של לוק וולטון עם 18 נקודות מהספסל, ניק יאנג תרם 16 וטימופיי מוזגוב הוסיף 16 משלו. בצד השני, זה שוב היה המופע של ווסטברוק לטוב ולרע: הגארד סיים עם 34 נקודות עם מספר זריקות פראי (13 מ-30), הוסיף 13 אסיסטים והוריד גם 8 ריבאונדים. סטיבן אדאמס הוסיף 20, אבל הת'אנדר ספגו הפסד שני ברציפות.

שחקן ניו יורק ניקס קריסטפס פורזינגיס מטביע על שחקן פורטלנד מייסון פלאמלי. GettyImages
פוסטר. פורזינגיס מטביע על הראש של פלאמלי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully