וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "לא חושב שהדלת של ה-NBA סגורה בפניי"

מאמן דרושאפקה העניק ראיון לתקשורת הרוסית במהלכו דיבר על התקופה בקליבלנד: "לא אדבר על חזרה ל-NBA עד 2018. שמחתי כשהגיעה ההצעה מטורקיה, אני אוהב את אירופה"

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
מרוצה בטורקיה. בלאט/GettyImages

אחרי הפתיחה המדהימה לעונה, דיוויד בלאט וקבוצתו הטורקית דרושאפקה ירדו קצת לקרקע, עם שלושה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, האחרון שבהם, לגלאטסראיי ביורוליג. אלא שלפני אותו משחק, רשם בלאט הישג מרשים למדי, כשהנחיל לקבוצה הכי חמה ביבשת - צסק"א מוסקבה - את הפסדה הראשון העונה ביורוליג.

כמה עיתונאים רוסים שהתגעגו לבלאט מתקופתו כמאמן נבחרת רוסיה ניצלו את ההזדמנות כדי להגיע למשחק שנערך בטורקיה, שם שוחחו עם המאמן. אחד מהם, עיתונאי מטעם אתר הספורט "Soviet Sport", אף שוחח עימו על החיים בטורקיה, הגעגועים לרוסיה והתקופה הלא פשוטה ב-NBA.

"פתחנו את העונה בצורה נפלאה", אמר בלאט. "זה מרשים כי הקבוצה הייתה חדשה לגמרי. הפתיחה באמת הייתה מבטיחה, והייתי שבע רצון לא רק מהניצחונות אלא גם מרמת הכדורסל הגבוהה שהצגנו. אני לא חושב שאנחנו אחת המועמדות המובילות לזכות ביורוליג. כשניצחנו את פנרבחצ'ה בטרום העונה, כולם דיברו עלינו ואני לא אוהב את זה. אנחנו לא ממהרים לשום מקום. אנחנו רוצים לקחת את הפרויקט הזה צעד אחר צעד. חשוב מאוד לבנות פה משהו לא לטווח הקצר, אלא לטווח הארוך, שיחזיק שנים".

בלאט נשאל על התקופה ב-NBA: "אני לא חושב שהדלת שם סגורה בפניי, אבל בכל מקרה אני לא מתכנן תוכניות לעתיד. יש לי חוזה לשנתיים בטורקיה ואשאר פה עד לסוף התקופה, לכן אין שום טעם לדבר על חזרה לארצות הברית עד סתיו 2018. אחרי שפוטרתי, נשארתי בארצות הברית עד לסיום העונה. הקדשתי זמן למשפחה והשתדלתי לנוח. לאחר מכן היו לי מספר ראיונות עם כמה מועדונים שלא הבשילו לכדי עסקה. כשקיבלתי את ההצעה מדרושאפקה שמחתי, אני אוהב את אירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully