וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפסדים להפועל רמת גן ולהפועל פתח תקוה

האורדונים פספסו הזדמנות לחזור למקום הראשון לאחר שספגו 2:1 מהפועל עפולה, פנדז'ה כבש שער ענק, חגג כמו קונור מקגרגור ונתן לנשר 0:1 על המלאבסים. 1:2 להפועל קטמון על בני לוד

שחקני עירוני נשר חוגגים. ניב אהרונסון
איזה גול. שחקני נשר חוגגים/ניב אהרונסון

המחזור ה-11 בליגה הלאומית הגיע לסיומו הערב (שני). המוליכה ערב המחזור הפועל רמת גן הפסידה 2:1 להפועל עפולה וירדה למקום השני, הפועל פתח תקוה שוב הפסידה, הפעם לעירוני נשר, הפועל קטמון גברה על בני לוד.

seperator

הפועל רמת גן - הפועל עפולה 2:1

אחרי הניצחון של הפועל עכו, ידעו האורדונים שהם חייבים נקודות כדי לחזור לראשות הטבלה, אלא שלמרות שער יתרון של מייקל סיטון בדקה ה-45, ספגה הקבוצה פעמיים תוך שתי דקות (יובל שאוואט, 63, כארם ארשיד, 64) ורשמה הפסד ראשון בשבעת המשחקים האחרונים. במחזור הבא היא תארח את הפועל נצרת עילית.

עירוני נשר - הפועל פתח תקוה 0:1

החלוץ הבוסני, דליבור פנדז'ה, קנה את עולמו. בדקה ה-53 הוא קיבל כדור ברחבה, השתלט עליו היטב, הקפיץ מעל יואב זיו בקלילות והקפיץ מעל השוער באמנות. לסיום, הוא קינח בחגיגות הזהות לחגיגות של אלוף ה-UFC, קונור מקגרגור. המלאבסים, שחזרו לנצח במחזור הקודם, חזרו לקרקע, תחתית הטבלה מתקרבת בצעדי ענק.

בני לוד - הפועל קטמון 2:1

אחרי פתיחה מרשימה, שכללה שער של מירוסלב אנטונוב בדקה ה-12, היה נראה שבני לוד תחזור לנצח אחרי שני הפסדים רצופים, אלא שאיציק כהן (20) ושי חדד (73) דאגו להפוך את התוצאה והעניקו לקבוצתם ניצחון אחרי שזו לא עשתה זאת בחמשת המשחקים האחרונים בלאומית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully