וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה ניצחה 0:1 את וולפסבורג, ניצחון ראשון לאינגולשטאדט

הרויאל בלוז ממשיכים להתאושש מפתיחת העונה האיומה בזכות שער של לאון גורצקה (82). 90 דקות לאלמוג כהן, שסייע לחבריו לנצח 0:1 את דרמשטאדט משער ענק של מוריץ הארטמן (68)

שחקני ר.ב. לייפציג חוגגים. GettyImages
אין מילים. לייפציג חוגגת/GettyImages

המחזור ה-11 בליגה הגרמנית יצא לדרך אמש (שישי) עם 2:3 ענק של ר.ב. לייפציג בחוץ על לברקוזן, בזכותו עלתה לייפציג למקום הראשון, לפחות עד המפגש בין באיירן מינכן לבורוסיה דורטמונד. היום ניצחה שאלקה 0:1 את וולפסבורג, בעוד אינגולשטאדט חגגה סוף סוף ניצחון ראשון עם 0:1 על דרמשטאדט.

seperator

באייר לברקוזן - ר.ב. לייפציג 3:2

הסנסציה הגדולה של הבונדסליגה, אולי של אירופה כולה עד כה, המשיכה בריצה האדירה וכבשה את הפסגה, לפחות עד למפגש בין באיירן לדורטמונד, עם ניצחון שישי ברציפות. לברקוזן הגיעה עם ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות ועם מגרש ביתי קשה, היא גם עלתה ליתרון אחרי 60 שניות בדיוק משער של קווין קאמפל מקרוב, אבל כל זה לא עזר. היתרון החזיק שלוש דקות, עד שיוליאן באומגרטלינגר האוסטרי איזן בשער עצמי.

בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, יוליאן ברנדט הצעיר והנהדר החזיר את היתרון ללברקוזן אחרי שהשתלט על כדור מעבר לקו ההגנה ובעט פנימה בצורה יפה, אבל בדקה ה-67 התקדם אמיל פורסברג מכיוון אמצע המגרש ושלח בעיטה יפה מרחוק פנימה, גם בעזרת השוער ברנד לנו. תשע דקות לסיום, המהפך הושלם עם נגיחה מקרוב של ווילי אורבן אחרי בישול של פורסברג.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אמיל פורסברג ר.ב. לייפציג מול צ'ארלס אראנגיס באייר לברקוזן. GettyImages
שער ובישול. פורסברג מול צ'ארלס אראנגיס/GettyImages

וולפסבורג - שאלקה 1:0

הרויאל בלוז רושמים משחק שישי רצוף ללא הפסד במסגרת הליגה וממשיכים להתאושש מפתיחת העונה האיומה, בה לא השיגו ולו נקודה בחמשת המשחקים הראשונים. דבר דומה קשה להגיד על וולפסבורג. לאון גורצקה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-82, כשהמשיך בנגיעה אחת כדור רוחב מאגף שמאל.

שחקן וולפסבורג מריו גומז מול שחקן שאלקה בנדיקט הובדס. GettyImages
ניצחון דחוק לשאלקה. הובדס מול גומז/GettyImages

דרמשטאדט - אינגולשטאדט 1:0

ניצחון ראשון העונה לאינגולשטאדט, שהגיעה למשחק עם 12 הפסדים ב-13 משחקיה האחרונים בכל המסגרות, ואיזה ניצחון מתוק זה היה. מוריץ הארטמן היה אמון על שער הניצחון, כששחרר וולה נפלא מהאוויר בדקה ה-68 הישר לחיבורים. אלמוג כהן פתח והשלים 90 דקות.

שחקן אינגולשטאדט אלמוג כהן. GettyImages
90 דקות. אלמוג כהן/GettyImages

משחקים נוספים

בורוסיה מנשנגלדבאך - פ.צ קלן 2:1
למנשנגלדבאך: לארס שטינדל (32), לקלן: אנתוני מודסט (59), מרסל ריסה (90)

מיינץ - פרייבורג 2:4
למיינץ: ניקו בונגרט (15), יונוס מאלי (20), שטפן בל (82), קארים אוניסיוו (90), לפרייבורג: וינצ'נזו גריפו (67), נילס פטרסן (85)

אוגסבורג - הרטה ברלין 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully