וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלויד מייוות'ר נגד קונור מקגרגור: "אל תשוו אותו אליי, זה חוסר כבוד"

היריבות בין הלוחמים עולה לשיאים חדשים. מייוות'ר זעם על ההשוואה בין השניים ועקץ ש"אני פיל, פילים לא רבים נמלים", מקגרגור ענה: "בוא תגיד לי את זה בפרצוף". נשיא ה-UFC: "קונור מרדים אותך בנוקאאוט, פלויד מרדים אותך משיעמום"

פלויד מייוות'ר. AP
"אם אתם אומרים שהוא הפלויד מייוות'ר של ה-MMA, אני רק מנסה לברר: האם הוא פעם עשה 300 מיליון דולר בערב אחד?"/AP

היריבות בין אגדת האיגרוף פלויד מייוות'ר לבין כוכב ה-UFC קונור מקגרגור נמשכת ומגיעה לשיאים חדשים, אחרי שמקגרגור הוגדר בתור "המייוות'ר של ה-UFC". מייוות'ר זעם על עצם ההשוואה, ואמר ש"אף פעם אל תשוו אותו אליי, זה חוסר כבוד".

מייוות'ר טען שכלל לא צפה בקרב של מקגרוגור בסוף השבוע, שבו עשה היסטוריה והפך לראשון אי פעם שמחזיק בשתי חגורות (אלוף העולם של ה-UFC במשקל נוצה ובמשקל קל. "אני לא ידעתי שמקגרגור לא מנוצח", אמר מייוות'ר, כשהוא מתייחס למאזן של מקגרגור (3:21 ב-MMA, 1:9 ב-UFC), "לא ידעתי שהוא שולט ב-MMA במשך 20 שנה ולא מנוצח ומחזיק בתואר אלוף העולם בחמש קטגוריות משקל שונות. לא ידעתי את זה. אז אני מניח שאתם אומרים לי משהו חדש אם אתה מכנים אותו הפלויד מייוות'ר של ה-MMA.

"אם אתם אומרים שהוא הפלויד מייוות'ר של ה-MMA, אני רק מנסה לברר: האם הוא פעם עשה 300 מיליון דולר בערב אחד? האם הוא פעם עשה 100 מיליון דולר בערב אחד? האם הוא פעם הרוויח 70 מיליון דולר בערב אחד? אז אם אתם אומרים שהוא הפלויד מייוות'ר של ה-MMA, אני מתכוון, זה בסדר להגיד את זה, זה פשוט לא נכון".

מייוות'ר נגד מקגרגור

קונור מקגרגור. AP
אין שם אהבה. מקגרגור/AP

ומייוות'ר ממשיך: "אני אגדה, אגדה חיה. ענף האיגרוף - נתתי שם שנים ארוכות של עבודה קשה. היה שם, יזע ודמעות. הייתה לי שם תקופה מדהימה, עם צוות מדהים. עכשיו זה למקגרגור לעשות מה שהוא עושה. שוב, אני פיל. פיל לא רב עם נמלים. הפיל הוא כל כך גדול, שהוא לא רואה את הנמלים".

מקגרגור שמע את הדברים, ואמר: "תגיד לו שיגיד לי את זה בפנים". כזכור, בחודש מארס השנה הועלתה ספקולציה שמייוות'ר יחזור מפרישה לקרב נגד מקגרגור, דבר שלא קרה. נשיא ה-UFC, דנה ווייט, לקח בצורה קשה את המתקפה של מייוות'ר על מקגרגור, וענה למתאגרף: "קונור מקגרגור, אם הוא נוגע בך, אתה נרדם. גם פלויד יכול לגרום לך להירדם, עם סגנון האיגרוף שלו, לא בעזרת הידיים. אתה יודע איך פלויד נהג להפיל יריבים בנוקאאוט? כשהם לא היו מסתכלים. תסתכל על הקרב מול ויקטור אורטיז".

ווייט הוסיף על מקרגור ש"הילד הזה רק התחיל, הוא רק בן 28. פלויד יכול להגיד מה שהוא רוצה על קונור, אבל כל מתאבק אחר חייב לכבד אותו. הוא מיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully