וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי הדר: "לא מטיל אחריות על אף אחד, היא שלי"

14.11.2016 / 19:47

מכבי תל אביב מקווה לעצור את המפולת מול פנרבחצ'ה (ג',21:05) ומאמנה טוען: "לא חושב שיש השלכות להפסדים". אייברסון: "אנחנו לא במצב קשה כמו שאנשים אולי חושבים". אוברדוביץ' מפרגן

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

עם שלושה הפסדים בארבעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, שני הפסדי יורוליג רצופים ומפלה גם מול בני הרצליה, תנסה מחר (שלישי, 21:00, ערוץ 5) מכבי תל אביב לעצור את המפולת כשתארח את פנרבחצ'ה. סילבן לנדסברג יחזור לסגל אחרי היעדרות של מספר שבועות בגלל פציעה בקרסול, וצפוי לקבל דקות.

עוד בנושא:

סשה אוברדוביץ' חתם בקובאן: "אחת הקבוצות הטובות באירופה"

פניני/יוסי ציפקיס

רמי הדר פתח את מסיבת העיתונאים וסיפר: "אנחנו פוגשים קבוצה גדולה עם הצלחות בשנים האחרונות. הם קבוצה מאומנת מאוד, זה אתגר גדול. אני לא חושב שיש השלכות להפסדים, פנר ניצחו במשחק האחרון בליגה בצורה משכנעת, כל משחק נבחן לגופו. באופן כללי, מהרגע שאני מאמן ראשי, אנחנו נערכים לסיטואציה בנוגע לדקות אחרונות".

היריבה: "בובי דיקסון הוא חלק מקבוצה מאוד מסוימת, מלבד בוגדנוביץ' הפצוע, הם קבוצה שצריך להתייחס אליה כמכלול". אני נוטה להפריד את הליגה מהיורוליג, ויש לנו בעיות בעניין הזה. הבעיות שלנו הן בעיות של כדורסל, אנחנו משתדלים לעבוד בכיוון הזה. יש כאן לוח זמנים צפוף, קשה להביא קבוצה לשיא בהפרשי זמן קצרים. אני לא מטיל אחריות על אף אחד, האחריות היא עליי. הייתי רוצה לראות שאנחנו מצליחים לשמור על הרמה ההגנתית שלנו. קוסטאס סלואקס חותך מצוין אחרי החסימה, בלי החסימה והוא מאוד אגרסיבי."

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני מכבי תל אביב גל מקל, סילבן לנדסברג, גיא פניני. יוסי ציפקיס
חוזר. לנדסברג/יוסי ציפקיס

על המפגש מול ז'ליקו אוברדוביץ': "אני מכבד אותו, הוא אגדה שכולנו גדלנו עליה. המשחק הוא מול פנרבחצ'ה ואנחנו ננסה לנצח.

על סוגיית הלחץ סביב הקבוצה: "אתם מכירים אותי, אני מסוגל להתנתק מהלחצים. אני משתדל להיות ענייני, לנתק את העניין הרגשי כי הוא לא יעשה את העבודה בשבילי. לחפש את הלחץ, אני לא שם ואף פעם לא אהיה שם. אנחנו עומדים בפני משחק חשוב, מה שקורה בחדר ההלבשה שלנו לעולם לא ייצא משם. הפנים שלנו לקראת המשחק".

מאמן מכבי תל אביב רמי הדר. יוסי ציפקיס
דרוך. הדר/יוסי ציפקיס

אנדרו גאודלוק, שניצח את מכבי בהיכל במדי פנר, אמר: "אנחנו בפוקוס מלא, יודעים מה מחכה לנו ואיזו קבוצה נהדרת הם. כל משחק חשוב, לא רק זה שמחכה לנו מחר, אבל יש לנו את הקהל שלנו בהיכל ואני מקווה שהאוהדים ייתנו לנו גב ואנרגיות. יש לנו תכנית משחק טובה, אנחנו מכירים את היריבה הזו היטב. אין לי הסברים לפתיחות הרעות שלנו. אנחנו מכלים את האנרגיות שלנו בחזרה למשחקים, ואז לא נותר לנו זמן וכוח לנצח. אם אחשוב על זה שפנר היא אקסית שלי, זה רק יוסיף לי לחץ, ולכן לא אכפת לי מזה. אוברדוביץ' הוא מאמן מצוין, ופנר היא קבוצה שמנצחת יריבות בגלל השיטה שלה".

קולטון אייברסון הוסיף: "אנחנו לא במצב קשה כמו שאנשים אולי חושבים. עבדנו על הרבה דברים אחרי המשחק האחרון, אנחנו מרגישים טוב יותר ונגיע מוכנים ואגרסיביים. הקו הקדמי של פנר חזק, ובאופן כללי זו קבוצה שרצה יותר מעונה אחת וכבר מתפקדת כמכונה. אנחנו צריכים לשמור על הבית".

מאמן פנרבחצ'ה ז'ליקו אוברדוביץ'. GettyImages
מכבד את הצהובים. אוברדוביץ'/GettyImages

מנגד, גם פנרבחצ'ה הפסידה את שני משחקי היורוליג האחרונים שלה, כולל השפלה של ממש מול באסקוניה, אך בתחילת השבוע התאוששה כשהביסה את גלאטסראיי במסגרת הליגה הטורקית. בוגדן בוגדנוביץ' הפצוע לא הגיע ארצה עם חבריו, שנחתו בתל אביב אחר הצהריים אך ויתרו על האפשרות להתאמן ביד אליהו לפני המשחק.

לקראת המפגש בתל אביב, אמר אוברדוביץ' לתקשורת הטורקית: "כל מהלך יהיה חשוב כי אנחנו עומדים לפגוש קבוצה איכותית מאוד. זו כבר תקופה ארוכה שמכבי תל אביב משחקת בצורה דומה ואחרי ההופעה האחרונה שלנו ביורוליג אנחנו רוצים להציג יכולת טובה. המשחק מול גלא היה טוב, אנחנו רוצים להמשיך את היכולת הטובה גם בתל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully