וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונה פיאניג'אני: "השחקנים איבדו את הביטחון והיו עצבניים"

13.11.2016 / 23:11

מאמן הפועל ירושלים ניסה להסביר את ההפסד באשדוד: "אין לי טענות, כל מי שפה ניסה ונלחם". טפירו: "ניצחון מאוד חשוב, מאוד רוצה שהצעירים שלי יצליחו". זיו: "אנחנו קבוצה כיפית"

one

הפועל ירושלים בצרות צרורות. רק לפני מספר שבועות נדמה היה שהאדומים בדרך לעונה טובה מאוד, באירופה וגם בליגה, אולם הערב (ראשון), נחלה קבוצתו של סימונה פיאניג'אני הפסד שלישי רצוף בכל המסגרות - הפעם 70:57 למכבי אשדוד ומאיר טפירו, לאחר התצוגות ההתקפיות הגרועות ביותר שלה בשנים האחרונות. בעוד שבוע בדיוק תנסה סגנית האלופה לצאת מהמשבר כשתפגוש ביד אליהו את מכבי תל אביב.

עוד בנושא:

מכבי אשדוד ניצחה את הפועל ירושלים 57:70

שחקני הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר, יותם הלפרין, ליאור אליהו. ברני ארדוב
משהו לא טוב קורה. אליהו, הלפרין וסטודמאייר/ברני ארדוב

"היה שבוע נוראי", הודה סימונה פיאניג'אני. "שיחקנו שלושה משחקים בחוץ ברצף ויש לנו הרבה בעיות. כל מי שפה ניסה ונלחם, אין טענות אליהם. במחצית הראשונה היה צמוד והחמצנו שש-שבע זריקות של צעד וחצי, שיכלו לתת לנו יתרון. ואז במחצית השנייה, פספסנו זריקות פנויות והם בנו את הפער עם קליעות מבחוץ. ניסינו ללחוץ עד הסיום אבל לא קלענו זריקות קלות. אני חושב ששיחקנו הגנה מצוינת אבל השחקנים איבדו את הביטחון והיו עצבניים. כולם נלחמו אבל פשוט החטאנו זריקות שאסור אם רוצים לנצח בחוץ. אלה לא תירוצים, ובמשחק הבא שוב נשחק בחוץ מול מכבי תל אביב. אנחנו צריכים לעצור את מה שקרה השבוע, העונה עוד ארוכה. נצטרך להגיע לרגעים הקריטיים של העונה בריאים ובכושר, וכמובן שצריך להמשיך לעבוד ולהישאר רגועים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני. ברני ארדוב
מה יהיה? פיאניג'אני/ברני ארדוב

בצד המנצח, מאיר טפירו היה מרוצה מאוד כמובן: "הפועל ירושלים היא קבוצה שאני מאוד אוהב, אני מאחל להם הצלחה באירופה. זה ניצחון מאוד חשוב. אנחנו בכל שבוע מראים שאנחנו יודעים לשחק והיום היינו גם מרוכזים בסוף. אנחנו במירוץ ויש הרבה חבר'ה צעירים שצריכים ללמוד, וגם מהפסד כמו למכבי לומדים. החוכמה היא לדעת לסגור משחקים. אני מאוד רוצה שהצעירים שלי יצליחו, הם רוצים לעבוד ולא משנה מה עושים להם הם באים ועובדים. יש לנו גם זרים טובים. אנחנו קבוצה, מקשה אחת ולא ישראלים וזרים".

יפתח זיו, שהיה נפלא פעם נוספת, אמר: "זה מכפר על האכזבה מההפסד למכבי. היו מבואסים כי שיחקנו טוב. עבדנו על זה כל השבוע וכשראינו את מכבי מפסידים זה אפילו צרם יותר. כיף לנצח קבוצה גדולה. אנחנו חבר'ה צעירים וכולם בטירוף על הספסל. אנחנו קבוצה כיפית, עכשיו מסתכלים קדימה".

שחקן מכבי אשדוד יפתח זיו. ברני ארדוב
הצגה. יפתח זיו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully