וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'כיה ניצחה במשחק הזוגות וזכתה בגביע הפדרציה בפעם העשירית

אחרי שני ניצחונות לכל נבחרת במשחקי היחידות, גברו קרולינה פלישקובה וברבורה סטריצובה 5:7, 5:7 על הצרפתיות קרולין גרסיה וקיקי מלאדנוביץ' והבטיחו זכייה שלישית ברציפות לצ'כיה

נבחרת צ'כיה בטניס חוגגת עם הגביע. AP
הצ'כיות ממשיכות לשלוט/AP

צ'כיה היא מחזיקת גביע הפדרציה 2016, אחרי שניצחה היום (ראשון) במשחק הזוגות שהכריע את ההתמודדות בגמר מול צרפת בשטרסבורג. קרולינה פלישקובה (6) וברבורה סטריצובה (20) גברו 5:7, 5:7 על קרולין גרסיה (23) וקיקי מלאדנוביץ' (42) תוך שעתיים ותשע דקות והשלימו 2:3 שמשמעותו זכייה שלישית ברציפות, חמישית בשש השנים האחרונות ועשירית בהיסטוריה של נבחרת צ'כיה בטורניר. הפעם האחרונה שנבחרת זכתה בתואר שלוש פעמים ברצף זו הייתה ספרד בין 1993 ל-1995.

הגמר התחיל אתמול עם ניצחונה של קרולינה פלישקובה (6 בעולם) על קיקי מלאדנוביץ' (42) אחרי קרב אדיר שנמשך קרוב לארבע שעות, ולאחר מכן איזנה צרפת ל-1:1 בזכות קרולין גרסיה (23) שגברה על פטרה קביטובה (11). היום גרסיה השלימה ניצחון גם על פלישקובה העייפה, 3:6, 6:3, 3:6 והעלתה את הצרפתיות ל-1:2 בהתמודדות, לפני שברבורה סטריצובה (20) קבעה שוב שוויון עם 2:6, 6:7 (4) על אליזה קורנה (100).

המשחק הראשון של היום היה צמוד לכל אורכו וכל מערכה הוכרעה על חודה של שבירה אחת בלבד. גרסיה השיגה אותה במצב של 1:2 בראשונה, פלישקובה ביתרון 0:1 בשנייה ושוב גרסיה, ברגע הכי נכון, כאשר הובילה 3:4 במערכה המכרעת. המחבט מספר אחד של צרפת עלתה למאזן 4:12 במסגרת נבחרת הפדרציה אך לצערה הופעתה המצוינת בגמר לא הספיקה לזכייה שלישית לנבחרת שלה.

עוד בנושא

התוצאה בסיום יום המשחקים הראשון הייתה 1:1

טניסאיות צרפתיות קרולין גרסיה, קיקי מלאדנוביץ'. רויטרס
נתנו כל מה שיש להן. גרסיה ומלאדנוביץ'/רויטרס

במשחק השני עלו כאמור קורנה וסטריצובה, המחבט מספר שלוש של כל נבחרת.מכיוון ששתי הנבחרות רצו להיות מוכנות לאפשרות של משחק זוגות מכריע ולהעניק מנוחה לטניסאיות הבכירות. במערכה הראשונה השיגה הצ'כית שלוש שבירות וניצחה בקלות, ובשנייה קורנה נתנה כל מה שיש לה והשיגה שובר שוויון, אך זה לא הספיק.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
טניסאיות צ'כיות קרולינה פלישקובה, ברבורה סטריצובה. רויטרס
גביע חמישי בשש שנים. סטריצובה ופלישקובה/רויטרס
נבחרת צ'כיה בטניס חוגגת. AP
חיבוק ניצחון/AP
נבחרת צ'כיה בטניס חוגגת עם הגביע. AP
הגביע הנכסף/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully