וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר גביע הפדרציה: 1:1 בין צ'כיה לצרפת בסיום היום הראשון

קרולין גרסיה (23) החזירה את הצרפתיות לעניינים עם 6:7 (6), 3:6 על פטרה קביטובה (11), אחרי שקרולינה פלשקובה גברה 3:6, 6:4, 14:16 על קיקי מלאדנוביץ' בתום קרב של קרוב לארבע שעות

טניסאית צ'כית קרולינה פלישקובה. AP
משחק ענק. פלישקובה חוגגת/AP

גמר גביע הפדרציה בין צרפת לצ'כיה נפתח היום (שבת) בשטרסבורג עם שני משחקי יחידים שבסופם תוצאת ההתמודדות היא 1:1. הצ'כיות מחפשות זכייה חמישית בתואר בשש השנים האחרונות ושלישית ברציפות, בעוד הצרפתיות חוזרות למעמד הגמר לראשונה מאז 2005 ומחפשות זכייה ראשונה מאז 2003 ושלישית בסך הכול.

המשחק הראשון ניפק מותחן אדיר שנמשך שלוש שעות וחמישים דקות בסיומו קרולינה פלישקובה (6) גברה 3:6, 6:4, 14:16 על קיקי מלאדנוביץ' (42) והעלתה את אלופת השנתיים האחרונות ל-0:1. שתי הנבחרות רשמו את משחקן הארוך ביותר בתולדות גגביע הפדרציה, כאשר המערכה השלישית לבדה נמשכה שעתיים ו-24 דקות לעומת שעה ו-27 דקות שנמשכו השתיים הראשונות. ובסך הכול שוחקו 49 משחקונים.

פלישקובה, המחבט הראשון של צ'כיה, פתחה עם שבירה מהירה והוסיפה שתיים נוספות בהמשך המערכה הראשונה בדרך ל-0:1 במשחק. מלאדנוביץ' לא ויתרה, שברה פעמיים במערכה השנייה וקבעה מערכה מכרעת. במערכה השלישית שתי הטניסאיות הציגו משחק עיקש ושמרו, למעט פעם אחת כל אחת, על ההגשות שלהן. במצב של 6:6, בשל חוקי הפורמט השוללים קיום של שובר שוויון במערכה מכרעת, הן נאלצו להמשיך לשחק והצרפתייה החלה לסבול מהתכווצויות שרירים.

קיקי מלאדנוביץ' טניסאית צרפתית, המאמנת אמילי מורסמו. רויטרס
משחק הירואי. מלאדנוביץ' עם המאמנת אמילי מורסמו/רויטרס

למרות הכאבים ולאחר שלקחה פסק זמן רפואי ונחבשה, המחבט מספר 2 של צרפת נלחמה, הצילה מספר אפשרויות משחק כולל שתיים במצב של 9:8 ולבסוף אף השיגה שבירה ועלתה ל-11:12, אך לא הצליחה לסגור את המשחק ונשברה מיד חזרה. בסופו של דבר פלישקובה לחצה על הדוושה, השיגה את השבירה הרצויה וחגגה ניצחון ענק.

המשחק השני היה רגוע יותר וקרולין גרסיה (23) הצליחה להחזיר את הצרפתיות לעניינים עם 6:7 (6), 3:6 על פטרה קביטובה (11). במערכה הראשונה כל אחת השיגה שבירה אחת והשתיים הלכו לשובר שוויון בו המחבט מספר אחד של צרפת הייתה מרוכזת יותר. המערכה השנייה הייתה רוויית שבירות אך בסופו של דבר הייתה זו שוב גרסיה שיצאה עם ידה על העליונה. מחר ייערכו שני משחקי יחידות נוספים, כאשר גרסיה תפגוש את פלישקובה ומלאדנוביץ' את קביטובה. אם יהיה צורך יתקיים משחק זוגות שיכריע את ההתמודדות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
טניסאית צרפתייה קרולין גרסיה. רויטרס
ניצחון חשוב. גרסיה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully