וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסוט אוזיל: "בריאל הדברים התרחשו בצורה שונה ממה שחשבתי"

שחקנה של ארסנל התראיין והתייחס לתקופה שלו במדריד: "מוריניו אמר לי מה הוא חושב עליי והאמנתי לו, בפועל הדברים קרו אחרת. למדתי שם איך להתמודד עם לחץ. רונאלדו אחד הגדולים בהיסטוריה"

one

בווידאו: ריאל מדריד מנצחת את לגאנס

קשרה של ארסנל, מסוט אוזיל, חווה את אחת התקופות היפות בקריירה שלו. הגרמני בן ה-28 כבש העונה כבר שבעה שערים ב-14 משחקים, כשהיפה שבהם היה שער הניצחון מול לודוגורץ לפני 10 ימים, במשחק בו ניצחו התותחנים 2:3. השחקן שהגיע ללונדון בספטמבר 2013 מריאל מדריד, דיבר על התקופה שלו בבירת ספרד שם נחל הצלחות, אך בסופו של דבר העדיף שלא להישאר במדי הבלאנקוס.

"לאחר מונדיאל 2010, מספר מועדונים גדולים התעניינו בי, ביניהם ריאל מדריד, המועדון בו שיחק האליל שלי - זינאדין זידאן. ריאל הציעה הצעה גדולה עבורי, הם מאוד רצו אותי, במיוחד מוריניו", אמר הגרמני. "דיברתי איתו בטלפון והוא אמר מה הוא חושב עליי בתור שחקן ומה הוא רוצה ממני. האמנתי לו ולכל מה שהוא אמר, ואכן עברתי לריאל באותו קיץ. אך כאשר הגעתי לשם הכל היה שונה, האמינו לי".

עוד בנושא:

אלכסיס סאנצ'ס נפצע באימון נבחרת צ'ילה, ייעדר נגד קולומביה
דיווח: גארת' סאות'גייט יתמנה למאמן הקבע של נבחרת אנגליה

שחקן ריאל מדריד, מסוט אוזיל. רויטרס
"רונאלדו הפך אותי לשחקן טוב יותר. אוזיל/רויטרס

אוזיל דיבר על ההנאה מכדורגל במדריד, אך גם על הלחץ שמגיע מהר מאוד במועדון: "זה מועדון גדול מאוד, כאשר אתה מגיע ככישרון צעיר לקבוצה כזו עם כל השחקנים הגדולים, אתה פשוט יושב ולא אומר כלום. חייבים לנצח בכל משחק. גם במידה ואתה מנצח 10 משחקים ברצף, ומסיים בתיקו במשחק ה-11, הלחץ יתחיל. למדתי שם איך להתמודד עם לחץ ולהנות מזה".

השחקן דיבר גם על חבריו לקבוצה באותה תקופה: "נהנתי בזמן שלי שם. בניתי חברויות עם חלק מהשחקנים - החבר הטוב ביותר שלי היה סרחיו ראמוס ואנחנו עדיין בקשר. עבורי, הוא הבלם הטוב בעולם. הוא בחור נהדר עם אישיות גדולה, הוא גם זמר טוב".

על כריסטיאנו רונאלדו אמר אוזיל: "אף פעם לא ראיתי שחקן כמוהו. הוא עובד מאוד קשה, הראשון שמגיע לחדר ההלבשה והאחרון שעוזב אותו, הוא מקצוען אמיתי. הוא תמיד שאפתן, גם במשחקי אימון הוא רוצה לנצח. הוא טוב מאוד במשחק עם שני הרגליים, הוא לא שחקן שיכול לבעוט רק עם הרגל הטובה. נהנתי לשחק איתו כי הוא הפך אותי לשחקן טוב יותר. הוא בחור נהדר וחבר טוב שלי. אני חושב שהוא אחד הגדולים בהיסטוריה של המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully