וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להט, אלוף עולם חדש ואווירה מחשמלת: ערב הקרבות של בלאטור ענה על כל הציפיות

11.11.2016 / 0:57

כ-8,000 צופים ראו ערב קרבות מרתק של ארגון קרבות ה-MMA השני בגודלו בעולם ביד אליהו. הלוחם הישראלי ניצח בחניקה כבר בסיבוב הראשון ולימה גבר על קורשקוב בנוקאאוט מהסרטים וזכה בחגורה. סיכום ערב שהבטיח וגם קיים

נועד להט לוחם MMA ישראלי. Bellator MMA, מערכת וואלה! NEWS
הרשים. להט חוגג ניצחון בכורה בבלאטור/מערכת וואלה! NEWS, Bellator MMA

לצערם הרב של חובבי ענף ה-MMA בישראל, הדרך היחידה לצרוך את הספורט היא דרך מסך הטלוויזיה. אלא שהערב (חמישי), נפלה בחיקם הזדמנות נדירה למדי – לחזות מקרוב בערב מרתק של קרבות עם כמה מהלוחמים המובילים בעולם, ממש כאן בתל אביב. כ-8,000 צופים התקבצו הערב ביד אליהו, לצפות באירוע של ארגון הקרבות השני בגודלו בעולם, בלאטור, שהגיע לישראל בפעם הראשונה ולא אחרונה, לאחר שראשיו כבר הודיעו כי מעתה ישובו בכל שנה.

14 קרבות נערכו במהלך האירוע, כמה מלהיבים יותר וכמה מלהיבים פחות, כשבמוקד שני קרבות: הקרב הקדם מרכזי בין הלוחם הישראלי הכי מפורסם כיום, נועד להט, עבורו היה זה קרב הבכורה בבלאטור לאחר תקופה קצרה ב-UFC, והדובדבן שבקצפת - הקרב על אליפות העולם במשקל בינוני-קל בין האלוף אנדריי קורשקוב לטוען לכתר דגלאס לימה.

קיריל מדבדובסקי, לוחם MMA ישראלי, מול ג'ורג'י חרקריאן, לוחם MMA ארמני. Bellator MMA, מערכת וואלה! NEWS
נאלץ להיכנע. מדבדובסקי סופג מחרקניאן/מערכת וואלה! NEWS, Bellator MMA

הקרבות המקדימים היו מלהיבים למדי, במהלכם נלחמו לא מעט לוחמים ישראלים שטעמו לראשונה את טעמה של הזירה, לעיני היכל מלא ובארגון בסדר גודל בלתי נתפס. חיים גוזלי פתח את הערב עם ניצחון בנעילת עקב על זיין קלרק, כשגם ג'קי גוש, לוחם ישראלי מוכר נוסף, ניצח בקרב שלו (גבר על חואקין באקלי האמריקאי בנוקאאוט מהסרטים). אלמוג שי, רז ברינג, אלעזר טריקו, משה ראנד וחן שחורי משלימים את רשימת הישראלים שניצחו בקרבות שלהם לתשואות הקהל הנלהב בהיכל, שנתן הצגה מרשימה לכל אורך האירוע.

הלוחם הישראלי קיריל מדבדובסקי נתן את האות לתחילתם של הקרבות המרכזיים, בקרב שרבים ציפו לו, מול הלוחם הארמני ג'ורג'י חרקניאן, שהתייצב לקרב כפייבוריט מובהק. ג'ורג'י, לוחם בעל ניסיון רב (33 קרבות בקריירה), הטיל את מדבדובסקי לקרקע וכתוצאה מכך נפגע האחרון לנאלץ להיכנע 3:40 דקות בתוך הסיבוב הראשון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דגלאס לימה לוחם MMA ברזילאי. Bellator MMA, מערכת וואלה! NEWS
החזיר לעצמו את התואר. לימה והחגורה בסיום/מערכת וואלה! NEWS, Bellator MMA

הקרב הבא, שהיה הקרב הקדם-מרכזי, היה של להט, שפגש בסקוט קליב, לוחם אמריקאי שלא נלחם למעלה משנתיים (מאזן 5:15 לפני הקרב). להט, שנכנס לזירה לקול תשואות הקהל הנלהב, הפגין עליונות כבר מהפתיחה, וכשהגיע במהירות לקרקע – המקום המועדף עליו – תפס את יריבו בחניקה אחורית עד שזה נכנע 2:26 דקות בתוך הסיבוב הראשון.

את ערב הקרבות המהנה נעל הקרב המרכזי על אליפות העולם בין קורשקוב, שהגן על תוארו בפעם הראשונה בקרב הקודם שלו מול בנסון הנדרסון לבין לימה, שהחזיק בתואר אך איבד אותו לקורשקוב בקרב האחרון ביניהם. אחרי שני סיבובים די בינוניים, הגיעה וו שמאלית אימתנית של הברזילאית במהלך סשן חילופי מהלומות שזרקה את יריבו הרוסי לקרקע באכזריות. קורשקוב הלך לישון, לימה החזיר לעצמו את התואר.

אירוע MMA של בלאטור, יד אליהו, היכל מנורה מבטחים. Bellator MMA, מערכת וואלה! NEWS
אווירה מחשמלת. האוקטגון בהיכל ביד אליהו/מערכת וואלה! NEWS, Bellator MMA
נועד להט לוחם MMA ישראלי, חונק את את סקוט קליב, לוחם MMA אמריקאי. Bellator MMA, מערכת וואלה! NEWS
ה-רגע. להט חונק את קליב שנכנע/מערכת וואלה! NEWS, Bellator MMA
דגלאס לימה לוחם MMA ברזילאי מול אנדריי קורשקוב, לוחם MMA רוסי. Bellator MMA, מערכת וואלה! NEWS
אלוף חדש. לימה מסיים את הסיפור מול קורשקוב/מערכת וואלה! NEWS, Bellator MMA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully