וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה בביקור הקבאלירס בבית הלבן: "קליבלנד זו עיר האמונה"

נשיא ארצות הברית היוצא אירח את אלופת ה-NBA וקיבל חולצה במתנה. "לזה אנחנו מתכוונים כשאנחנו מדברים על תקווה ושינוי", אמר והתבדח על חשבון סמית': "תודה מיוחדת לחולצה שלו שהגיעה"

קליבלנד קלבאלירס בביקור בבית הלבן. רויטרס
אובמה עם החולצה של הקאבס/רויטרס

עומס גדול נרשם היום (חמישי) בבית הלבן. המהומה החלה הגעתו של נשיא ארצות הברית הנבחרת דונלד טראמפ לפגישה עם הנשיא היוצא ברק אובמה ונמשכה מיד לאחר מכן עם הביקור המסורתי של אלופת ה-NBA, קליבלנד קבאלירס שהוזמנה לאחר שהצליחה להביא אליפות ראשונה בכל ענפי הספורט לעיר מאז 1964.

"לזה אנחנו מתכוונים כשאנחנו מדברים על תקווה ושינוי", אמר אובמה על הקאבס שחזרו מפיגור 3:1 בסדרת הגמר מול גולדן סטייט, "קליבלנד זו עיר האמונה וזו הסיבה שהאוהדים אוהבים את הקבוצה".

מי שקיבל את מירב תשומת הלב היה כמובן לברון ג'יימס, ולא רק מהסיבות הרגילות והספורטיביות, אלא גם בשל תמיכתו בהילארי קלינטון במהלך הבחירות, אך אובמה נקב בשמו של כל שחקן בקבוצה והחמיא לכולם על תרומתם לאליפות. הוא נתן כבוד מיוחד לאימאן שאמפרט על כך שלידת תינוקו התרחשה באמבטיה הביתית ואמר: "זה היה מהלך אולסטאר אמיתי".

קליבלנד קלבאלירס בביקור בבית הלבן. רויטרס
נקב בשמו של כל שחקן. אובמה עם הקאבס/רויטרס

לא מעט בדיחות כוונו לעבר ג'יי אר סמית', שהעביר את מרבית השבוע שלאחר הזכייה בתואר ללא חולצה. "תודה מיוחדת לחולצה של סמית' על כך שהגיעה", אמר אובמה בהומור, "אני שמח שבאת, את חולצה מאוד נחמדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully