וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר: "הבחירות האחרונות הותירו אותנו נגעלים ומאוכזבים"

מאמן גולדן סטייט מתוסכל מבחירתו של טראמפ: "חשבתי שאנחנו טובים מזה". דוק ריברס: "הוא יהיה בסדר כנשיא". לברון: "אל תאבדו תקווה". וגם: דרוזן מזכיר את ג'ורדן, תומפסון חוזר לעצמו

צילום מסך

ב-NBA ממשיכים להגיב להפיכתו של דונלד טראמפ הנשיא ה-45 של ארצות הברית. לאחר דבריו הקשים של סטן ואן גנדי, הצטרף למבקרים גם מאמן גולדן סטייט סטיב קר, שמעולם לא חשש לחשוף את דעותיו הפוליטיות והחברתיות.

מאמן גולדן סטייט ווריירס סטיב קר. GettyImages
מתוסכל מאוד. סטיב קר/GettyImages

"אני לא יודע מה להגיד", אמר קר. "כל התהליך הזה הותיר אותנו נגעלים ומאוכזבים. חשבתי שאנחנו יותר טובים מזה. בעימות האחרון טראמפ תקף את הילרי וניתן היה לשמוע את הקהל, כמו בתכנית של ג'רי ספרינגר. אולי היינו צריכים לצפות את זה. אתה מסתכל על החברה, על מה פופולרי. אנשים מקבלים מיליוני דולרים לצרוח אחד על השני בטלוויזיה, בין אם מדובר בספורט או בבידור, וכנראה שזה היה עניין של זמן עד שיזלוג לפוליטיקה. אבל אז אתה מתמוד עם המציאות שהאיש שהולך להנהיג אותך השתמש באופן קבוע בביטויים גזעניים, מיזגוניים ובמילים מעליבות".

מאמן הווריירס הוסיף: "אני מאחל לטראמפ בהצלחה ומקווה שיהיה נשיא טוב. אתה נכנס לחדר עם הבת שלך ואשתך, שתיהן נעלבו מהדברים שלו, והן טרודות. ואז אתה רואה את הפנים של השחקנים שלך, רבים מהם נעלבו ממנו ישירות כבני מיעוטים, וזה נורא. זה באמת נורא".

דוק ריברס הוסיף: "הבחירות לא הלכו כפי שרציתי. אני מכיר את טראמפ, שיחקתי איתו גולף, בואו ניתן לו צ'אנס ונראה מה הוא יכול לעשות. הוא יהיה בסדר כנשיא, אבל זה משהו שלא חשבתי שאצטרך להגיד. בסופו של דבר אני מאמין באמריקה".

לברון ג'יימס, שיבקר עם קליבלנד בבית הלבן ביום בו טראמפ ייפגש עם אובמה, ניחם את הילרי קלינטון אחרי ההפסד ואמר: "שההורים יגידו לילדים שלהם שהם עדיין יכולים לשנות את העולם לטובה. אל תאבדו תקווה. חייבים להיות חזקים מתמיד".

אגב, בארה"ב טוענים שלברון יפסיד כ-10 מיליון דולר במכירת מרצ'נדייז על ההחלטה שלו לתמוך פומבית בקלינטון - דבר שמייקל ג'ורדן, למשל, מעולם לא עשה. "ככה זה עובד", אמר בכיר בחברת נייקי, "אנשים לא אוהבים כשספורטאים מביעים דעה פוליטית. אבל לברון לא ספורטאי רגיל, דברים משנים לו".

עוד בנושא:

טריפל דאבל לג'יימס להארדן בניצחון על הספרס, גולדן סטייט הביסה
סטן ואן גנדי במונולוג נגד טראמפ: "אנחנו צריכים להתבייש היום"
גם ב-NBA המומים מהניצחון של טראמפ: "מישהו באירופה מחפש שחקנים?"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס לצד הילרי קלינטון. AP
לא מאבד תקווה. לברון והילרי/AP

על הפרקט הלילה לסטיב קר לא היו הרבה סיבות לדאגה. גולדן סטייט פירקה את מחליפי דאלאס 95:116, במשחק שהפגיש גם את האחים קרי - סטף (24 נקודות) וסת' (10). "תמיד כיף לנו לשחק אחד מול השני", אמר שחקן דאלאס, שגם הוסיף תשעה אסיסטים.

מי שחזר לעצמו היה קליי תומפסון, שקלע את שבע הזריקות הראשונות שלו והמטיר 18 מ-20 הנקודות הראשונות שלו ברבע הראשון. "אני מרגיש כאילו הזריקות ייכנסו כל משחק למען האמת", אמר הקלעי המחונן, שפתח רע את העונה. "לא אתן להחטאות להכתיב כמה חזק אני משחק. כל עוד אשחק חזק, אני יודע שאצליח".

קווין דוראנט האריך את רצף המשחקים שלו עם 20 נקודות או יותר ל-72 - כמו מייקל ג'ורדן. רק לאוסקר רוברטסון (72) ו-ווילט צ'מברליין (92 ו-126) רצפים ארוכים יותר.

האריסון בארנס, ששב לאוקלנד וקלע 25 מול האקסית, סיכם: "במחצית הראשונה היינו מפוחדים, כאילו כל דוח הסקאוטינג שלנו עף מהחלון. האוהדים היו פנומנליים, הם גילו אהבה כלפי מאז עונת הרוקי שלי, כך שהיה נחמד".

שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי. GettyImages
היה גדול על אחיו. סטף/GettyImages

יוסטון סיפקה הלילה הצהרת כוונות עם 99:101 בסן אנטוניו, בעיקר בזכות 24 נקודות, 15 אסיסטים ו-12 ריבאונדים של ג'יימס הארדן, שאמנם דעך לקראת הסיום אך בכל זאת הוליך את חבריו לניצחון נאה. "זה היה חשוב עבורנו", אמר הגארד שסיפק טריפל דאבל עשירי בקריירה. "הדרך היחיד שנגיע לאן שאנחנו רוצים להגיע היא מההגנה. המשחק לא היה יפה, אבל השגנו את העצירות".

גם גרג פופוביץ' שיבח את כוכב הרוקטס: "הוא תמיד היה מוסר נהדר, והכדור נמצא אצלו הרבה יותר כשהוא רכז. הוא אחד השחקנים הטובים בליגה, קשה מאוד לשמור עליו".

שחקן יוסטון רוקטס ג'יימס הארדן. GettyImages
זה נראה טוב. הארדן/GettyImages

אלא שעם כל הכבוד להארדן, מלך הסלים של הליגה ממשיך להיות דמאר דרוזן, שסיפק הצגה נוספת: הפעם 37 נקודות ב-102:112 של טורונטו על אוקלהומה סיטי. לשוטינג גארד של הראפטורס ממוצע של 34.1 נקודות עד כה למשחק, ב-52 אחוז מהשדה ו-83 אחוז מהקו, תוך שהוא קולע 0.3 שלשות לערב בלבד.

היה זה משחקו השישי מתוך שבעה העונה עם 30 נקודות או יותר - דבר שרק שני שחקנים עשו ב-35 השנים האחרונות. אחד הוא ברנארד קינג (1990/91), ולשני קוראים מייקל ג'ורדן (1986/87). ממוצעיו עד כה גם כן מזכירים את הוד אווירותו, שהיה השחקן האחרון שקולע לפחות 34 נקודות למשחק בשבעת המשחקים הראשונים של העונה (1989/90).

"לפעמים צריך פשוט להוריד את הכובע", אמר מאמן אוקלהומה סיטי בילי דונובן. "התקפה מצוינת יכולה לנצח הגנה מצוינת, וזה קרה כמה פעמים. מספר פעמים הוא קלע זריקות מאוד, מאוד קשות".

שחקן טורונטו ראפטורס דמאר דרוזן. רויטרס
לוהט. דרוזן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully