וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו פתח בחקירה של הצוות הרפואי במנצ'סטר יונייטד

"המיוחד" מודאג מרשימת הפצועים הארוכה של השדים האדומים, אולם בתקשורת האנגלית חוששים משחזור מקרה אווה קרניירו. בייג'ינג גוואן אישרה פנייה לרוני, שבחר להישאר ביונייטד

רויטרס

מכת הפציעות במנצ'סטר יונייטד מדאיגה את ז'וזה מוריניו. בזמן שחלק משחקני הסגל של השדים האדומים נמצאים במשימות בינלאומיות, הפורטוגלי מנצל את הפגרה ועל פי הדיווחים היום (רביעי) באנגליה מצא משימה חדשה. בממלכה טוענים כי מוריניו בחר להיכנס לעומקו של הנושא ופתח בחקירה, בתקווה לפענח מה השתבש בטיפול הרפואי של שחקניו.

עוד בנושא:

העקיצות בין ברזיל לארגנטינה כבר החלו, אלבס: "מסי בהחלט עציר"
צפו בקעקוע החדש של ליאו מסי: מהברך עד כף הרגל

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
ז'וזה החוקר/רויטרס

השדים האדומים סובלים מחיסורים משמעותיים מפתיחת העונה כאשר אריק באי, אנטוניו ולנסיה, לוק שואו, כריס סמולינג ומרואן פלאיני נמצאים תחת מעקב צמוד של הצוות הרפואי. מוריניו בטוח כי החיסורים הרבים פוגעים בסיכויים של השדים האדומים להיאבק בצורה משמעותית על תואר האליפות ולכן בחר לעקוב מקרוב אחרי הפעילות של הצוות הרפואי.

כזכור, "המיוחד" סבל בעונה הקודמת מבעיות דומות, שהובילו לסערת אווה קרניירו אז חשד מוריניו כי הרופאה של הבלוז פגעה במצבה של הקבוצה והוא מתוסכל יותר ממכת הפציעות מאשר היכולת של השחקנים שלו, שרק במחזור האחרון גברו 1:3 על סוונסי.

כעת, מוריניו דרש מראשי יונייטד לפקח בצורה צמודה על הפעילות של הצוות הרפואי, בתקווה להחזיר את הפצועים לכשירות ויותר מזה כדי לשמור על הסגל הקיים בקו הבריאות. כעת, יש טענות לפיהן קיים חשש בצוות הרפואי של הקבוצה מהתערבות בוטה של המאמן, שתוביל ליחסים טוענים כמו עם קרניירו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אווה קרניירו רופאת צ'לסי לשעבר. GettyImages
שחזור מהעונה הקודמת. קרניירו/GettyImages

בינתיים, בממלכה טוענים כי ויין רוני דחה את האפשרות להצטרף לבייג'ינג גוואן לקראת פתיחת העונה הבאה בליגה הסינית. הקבוצה, שסיימה את העונה במקום החמישי ומחזיקה בסגל את קשר נבחרת ברזיל רנאטו אגוסטו, הציעה לקפטן השדים האדומים משכורת של 300 אלף ליש"ט בחוזה עד 2019, אולם רוני מעדיף להילחם על מקומו בסגל של מוריניו. "אכן פנינו לרוני אבל לפי השיחות האחרונות קיבלנו ממנו את הרושם שהוא מרוצה ביונייטד", סיפר אחד מראשי הקבוצה הסינית.

שחקן מנצ'סטר יונייטד ויין רוני. רויטרס
בינתיים הוא כאן. רוני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully