וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העקיצות בין ברזיל לארגנטינה כבר החלו, אלבס: "מסי בהחלט עציר"

הרוחות מתלהטות לקראת הקרב על דרום אמריקה. בארגנטינה טוענים ש"ברזיל מתה מפחד" בגלל מסי, אבל דווקא מגן יובנטוס מפתיע: "לא חוששים ממנו". ברצלונה תנסה לצרף את סדריק בינואר

one

בווידאו: תקציר המשחק האחרון של ברצלונה

דרום אמריקה כבר עוצרת את נשימתה לקראת הקרב הגדול בין ברזיל לארגנטינה (בלילה בין חמישי לשישי, 1:40, ספורט 2). הסלסאו, שניצבים בראש הבית הדרום אמריקאי של מוקדמות המונדיאל, חוזרים לראשונה לזירת הפשע באצטדיון מינייראו בבלו הוריזונטה - האצטדיון שאירח את ה-7:1 הטראומתי מול גרמניה - והם ישמחו לסבך עוד יותר את היריבה המושבעת, שניצבת במקום השישי בלבד ומגיעה למשחק לחוצה במיוחד.

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. GettyImages
הם מפחדים. מסי/GettyImages

המתיחות בין המחנות, אם תהיתם, כבר גבוהה למדי. אמש הצהיר חלוץ ארגנטינה לוקאס פראטו, שמשחק במיניירו הברזילאית, כי "ברזיל מתה מפחד מליאו מסי. הם יודעים שהוא מגיע למשחק בדריכות מיוחדת", התבטאות שעוררה תגובה מפתיעה של דני אלבס, לשעבר חברו של מסי בברצלונה, שכעת יתמודד מולו ראש בראש.

"יש לנו כבוד לליאו, אבל פחד? בהחלט לא. אנחנו חוששים ממנו בדיוק כמו שהם חוששים מהשחקנים שלנו". אלבס סיפר: "הגדולה של מסי נוצרה מכך שהוא בעצמו לא יודע כמה הוא גדול. הוא שחקן שמגדיר עידן חדש, התרומה שלו לכדורגל לא משתווה לאף שחקן עבר, הוא לא דומה לשום דבר שהכרנו. אבל הוא עדיין עציר. לא אחשוף מה אנחנו מתכוונים לעשות כדי לתסכל אותו, אבל נתתי למאמן כמה עצות". מרקיניוס הוסיף ש"חייבים לתת לו כבוד. כל שגיאה יכולה להיות מתורגמת לגול, לדריבל קטלני".

שחקן סאות'המפטון, סדריק סוארס. GettyImages
המועמד הבכיר. סדריק/GettyImages

בתקשורת הקטלונית טוענים הבוקר כי החיפושים של הקבוצה אחר מגן ימני צוברים תאוצה. בשל העובדה כי הקטור ביירין האריך את חוזהו בארסנל, המועמד הבא ברשימה של רוברטו פרננדס הוא סדריק סוארס. מגן סאות'המפטון ואלוף אירופה עם נבחרת פורטוגל זכה לשבחים רבים מצד הסקאוטים של האלופה הספרדית, שמצדה מקווה להשלים את המעבר בינואר. רק בשבת האחרונה אמר לואיס אנריקה: "אנחנו תמיד פתוחים לשפר את הסגל". הקדושים עשויים להסכים לעסקה בשל הרצון של קלוד פואל להחתים את יוהאן קבאיי מקריסטל פאלאס. ברצלונה מצדה מקווה לממן את העסקה ממכירתו של אלש וידאל המאכזב.

בינתיים, בברזיל טוענים כי הקטלונים הגיעו להבנות עם פאלמיירס לגבי יירי מינה. בלם נבחרת קולומביה נחשב למטרה עבור רוברטו פרננדס כאשר ברצלונה תשלם עבורו תשעה מיליון יורו והוא ישלים את המעבר בקיץ 2017. מינה, שזחה למעקב צמוד גם ממילאן, באיירן מינכן וצ'לסי, עדיין לא הצליח לתקוע יתד אצל הקפיטרוס. בברצלונה בונים על שחזור ההצלחה היחסית עם סמואל אומטיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully