וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספרס והקליפרס כועסים: "שתי הקבוצות לא ממש עמדו על הרגליים"

LA חגגה בסן אנטוניו, אבל בשתי הקבוצות בעיקר זעמו על הבק-טו-בק המתיש: "משחק בשידור ארצי, בין שתי קבוצות בכירות, חייב להתקיים עם יום מנוחה לפני". ולמה שחקני קליבלנד נזקקו לאובר?

AP

בדצמבר 2013, לוס אנג'לס קליפרס השיגה את ניצחונה הגדול ביותר על סן אנטוניו, 92:115, 23 נקודות הפרש. עד הלילה. במפגש ה-160 בין הקבוצות, הקליפרס שברו את השיא שלהם, עם 92:116 מהדהד בטקסס. ב-21 שנותיו של גרג פופוביץ' כמאמן הספרס, הוא מעולם לא ספג כל כך הרבה נקודות במחצית הראשונה כמו ה-73 שהקליפרס קלעו מולו הלילה, בדרך לניצחון המוחץ, שהמשיך את הפתיחה המרשימה שלהם ושיפר את מאזנם ל-1:5.

קוואי לאונרד סן אנטוניו ספרס מול כריס פול לוס אנג'לס קליפרס. AP
נפלו מהרגליים. כריס פול מול קוואי לאונרד/AP

שתי הקבוצות הגיעו למשחק הזה אחרי ששיחקו גם בלילה הקודם ובסן אנטוניו העייפה היו מאוד לא מרוצים מכך: "זה היה משחק נורא, הם הרגו אותנו בכל אספקט", הודה מאנו ג'ינובילי, בעוד חבריו מברכים על מנוחה של ארבעה ימים שמצפה להם כעת.

הספרס שיחקו עד כה שבעה משחקים ב-12 הימים הראשונים של העונה, כולל אצל הווריירס באוקלנד ואצל סקרמנטו, מיאמי ויוטה: "טוב לנו לנוח עכשיו", אמר פופ, "זה בא לנו בזמן, בהתחשב בלו"ז שהיה לנו עד עכשיו. אנחנו צריכים קצת זמן מנוחה". למרות האכזבה, המאמן הוותיק גם פרגן ליריבה: "בלייק גריפין היה מעולה. כל הקבוצה שלהם ניצחה אותנו בצורה מוחצת, מביכה עבורנו. הם היו מצוינים".

דוק ריברס היה מרוצה מהקבוצה שלו: "זה ניצחון נהדר, תמיד טוב לנצח פה, אבל המשחקים האלה לא צריכים לקרות. אפשר היה לראות בבירור ששתי הקבוצות לא ממש עמדו על הרגליים מאמצע הרבע השלישי. משחק בשידור ארצי, בין שתי קבוצות בכירות, חייב להתקיים עם יום מנוחה לפני".

עוד בנושא:

הקליפרס חגגו בסן אנטוניו, קליבלנד גירדה ניצחון בפילדלפיה

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
גרג פופוביץ' מאמן סן אנטוניו ספרס עם עוזרו אטורה מסינה. AP
פופוביץ' עצבני, מסינה מרגיע/AP

האלופה קליבלנד, שמנסה לעזור לעיר להתאושש מההפסד המאכזב בוורלד סירייס, שמרה על מאזן מושלם ונותרה הקבוצה היחידה בליגה שטרם הפסידה העונה, אבל זה לא היה פשוט והקאבלירס שמטו יתרון גדול ונאלצו לגרד ניצחון 101:102 בחוץ על פילדלפיה החלשה, שנותרה בעצמה ללא ניצחון.

לברון ג'יימס קלע 25 נקודות, עקף בעזרתן את האקים אולאג'ואן והתייצב במקום העשירי בטבלת הקלעים בכל הזמנים. הבא ב"רשימת החיסול" של קינג ג'יימס הוא אלווין הייז, עם 27,313 נקודות ולברון צפוי לעקוף אותו בהמשך העונה, כאשר כרגע הוא רחוק ממנו 343 נקודות בלבד. אגב, לברון, שמסר 14 אסיסטים הלילה, הוא השחקן היחיד אי פעם שנמצא בטופ 10 בקלעים ובטופ 20 באסיסטים בכל הזמנים.

"עבורי, לקלוע אף פעם לא היה ברשימת המטרות", אמר לברון בסיום, "להוביל את המשחק, לגרום לחבר'ה שלי להיות מעורבים, ריבאונדים, הגנה, חסימות, אלה דברים שתמיד היו בראש סדר העדיפויות אצלי, מעל הקליעה. להיות בטופ 10, עם כל כך הרבה שמות גדולים כאלה, זו ברכה וכבוד".

פנסילבניה, שם שיחקו הקאבס, נמצאת בכותרות בימים אלה בשל המרכזיות שלה כ"מדינה מתנדנדת" קריטית בבחירות בארצות הברית והלילה, בשל שיירה שהובילה את סגן הנשיא המכהן ג'ו ביידן מאירוע למען הילארי קלינטון שנערך בפילדלפיה, גרמה לשחקני האלופה להסתבך בדרכם למשחק. האוטובוס של הקאבס נעצר ל-20 דקות והמתין עד שהשיירה של ביידן תעבור, מה שגרם לקיירי אירווינג, ג'יי אר סמית' ואימאן שאמפרט להתייאש, לרדת ממנו ולתפוס שירות "אובר" לאולם. הם הגיעו כשעה בלבד לפני הג'אמפ הראשון.

לברון ג'יימס אימאן שאמפרט קליבלנד קאבלירס. AP
הקאבלירס בקושי הגיעו לאולם/AP

דווייט הווארד, שחזר בקיץ לעיר הולדתו אטלנטה, הביס הלילה 97:112 את האקסית יוסטון, ממנה ברח בתום העונה שעברה. למרות הכול, הווארד ביקש להדגיש: "כולם תמיד מחפשים עימותים בין שחקנים אחרי שמישהו עוזב קבוצה. אין שום עימות ביני לבין ג'יימס הארדן. שנינו הגענו מכלום ועשינו את זה, הגענו לפסגה. אף פעם לא אשנא או אכעס על שחקן אחר שהצליח להגיע למעלה. החלום שלו התגשם, אני שמח עבורו ומקווה שהוא ימשיך לשחק נהדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully